Avatar billede neo!!! Nybegynder
08. marts 2001 - 18:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tæller til Microsoft FrontPage

hvordan kan jeg få en besøgestæller på min hjemmeside jeg kan bare ikke finde ud af det.
Avatar billede neo!!! Nybegynder
08. marts 2001 - 18:18 #1
Skynd jer!!!!
Avatar billede syserror Nybegynder
08. marts 2001 - 18:18 #2
Opret en på www.thecounter.com

Her får du også statistik med.
Avatar billede kurtj Nybegynder
08. marts 2001 - 18:20 #3
Du kan bare hente koden på http://www.thecounter.com
Det virker fint.
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 18:20 #4
Avatar billede Bay Smidt Novice
08. marts 2001 - 18:30 #5
Kik på www.zip.dk gratis dansk service med alle de muligheder man kunne ønske sig. Gode forklaringer til hvordan \"skidte\" skal bruges.

MVH
Kenneth Bay Smidt
Avatar billede tsocm Nybegynder
08. marts 2001 - 18:30 #6
Avatar billede milo Nybegynder
08. marts 2001 - 18:40 #7
personen vil ha hjælp til hvordan han laver en tæller i FRONTPAGE :)
nok derfor han har afvist jer
Avatar billede smms Nybegynder
08. marts 2001 - 18:57 #8
Prøv den her:
<!--webbot bot=\"HitCounter\" u-custom b-reset=\"FALSE\" i-digits=\"0\" i-image=\"1\"
PREVIEW=\"&lt;strong&gt;[Hit Counter]&lt;/strong&gt;\" i-resetvalue=\"0\" -->

Find den osse under (UK) Insert - Component - Hit Counter
Avatar billede kurtj Nybegynder
08. marts 2001 - 19:00 #9
Stadigvæk vil jeg anbefale thecounter`s tællere. Dem i frontpage er ikke meget værd.

Hvordan du skal sætte tælleren ind på din hjemmeside er bedst beskrevet her.

http://www.thecounter.com/help.html

Der er alt hvad du skal bruge.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
08. marts 2001 - 19:03 #10
Avatar billede erikm Nybegynder
14. marts 2001 - 14:18 #11
Du har vel brugt \"Indsæt-komponent-besøgstæller\"?
Når du derefter udgiver siden ved hjælp af Front Page (men ikke hvis du oploader med ftp) skulle det virke uden videre. Det gjorde det hos mig.

Men du kan ikke se om det virker, før siden er udgivet med Front Page.