Avatar billede mcpeterc Nybegynder
20. oktober 2004 - 11:37 Der er 3 kommentarer

MPLS opsætning.

Hej. Jeg har lige en forespørgelse. Vi har et mpls netværk hos TDC. Alle vores kunder bor her i landet og alle er med i dette lukkede mpls-netværk. Nu har vi så fået en kunde som er bosat i Portugal og denne kunne skal også være en del af vore mpls-netværk, altså have adgang til vores filserver osv. Hvordan løses dette? Hvilke oplysninger skal TDC have og hvordan vil deres løsning være?
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
20. oktober 2004 - 12:13 #1
Der må da være en som har en ide?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
20. oktober 2004 - 12:57 #2
Fix en VPN tunnel over internettet imellem lokationen i portugal og et passende sted i DK hvor i kan terminere tunnelen.
Avatar billede ofd123 Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:03 #3
hmm ja det er sku et godt spørsmål
men mit gæt vil nok være noget med en lan to lan vpn forbindelse.
jeg kunne forstille mig noget med 2 cisco pix 501 hvor man steder den ene til portugal .. men det kommer nok også an på hvordan setup ser ud der nede.
men mit bedste bud ville jo nok være at ringe til tdc og høre dem ;)