Avatar billede konig Nybegynder
19. oktober 2004 - 22:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 Sender/henter ikke post

Outlook 2003 i WinXP.

Når jeg trykker på "Send/modtag" skriver outlook hurtigt at send/modtag blev udført. Men den sender ikke mine mails, de bliver liggende i udbakken og den modtager heller nye mails ikke.
Det er ikke fejl hos min udbyder da jeg bruger flere forskellige og problemet er det samme for alle mailkonti. Jeg har lige installeret Norton AntiVirus 2004 og Zonealarm 5, Outlook problemet opstod derefter. Jeg har selvfølgelig forsøgt at ændre på mail indstillinger i NAV og ZA, og jeg har også prøvet helt at lukke de 2 programmer ned, men problemet er hele tiden præcis det samme i outlook. Den kommer med INGEN fejlmeddlelser og internettet virker også som det skal! Hvad gør jeg???
Avatar billede leif Seniormester
19. oktober 2004 - 22:05 #1
Prøv lige at tjeck din Pop3 og SMTP servere vad de står til ?
Avatar billede konig Nybegynder
19. oktober 2004 - 22:10 #2
HVad de står til? jeg har ikke ændret på dem, det virkede fint i går. Der står både smtp server, pop3 server-navn brugernavn og adgangskode. Når jeg trykker på "test konto indstillinger" skriver den at testen lykkedes.
Avatar billede leif Seniormester
19. oktober 2004 - 22:22 #3
Dvs. NAV har ikke ændret dem til fx. localhost eller noget ?

Prøv i en kommandoprompt at skrive "telnet mailserver.dk 110" se om du må connecte !
Avatar billede konig Nybegynder
19. oktober 2004 - 22:28 #4
Nej serverne står som de plejer...de er ikke ændret.

Telnet skriver dette når jeg smider din kommando ind: "+ok POP3 Ready www 0001c9a9"
Avatar billede konig Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:08 #5
Nu har jeg afinstalleret begge programmer og det er stadig det samme. Så det er altså hverken norton eller zonealarm der konklikter. Hvad fanden gør jeg????
Avatar billede konig Nybegynder
20. oktober 2004 - 00:20 #6
Blev nødt til at geninstallere hele Office´, jeg kunne ikke finde andre løsninger, men nu virker det da igen.