Avatar billede hatecaps Nybegynder
19. oktober 2004 - 16:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

baggrundsbilleder og farver vises ikke

Hejsa,

IE 6.0, alle servicepacks og updates og jeg-skal-komme-efter-dig er installeret. Alle sider jeg går ind på vises uden baggrundsbillede og/eller baggrundsfarve. Alle andre billeder vises fint, ligesom links-farver vises efter designerens hensigt. hvor er det lige jeg ændrer på dette problem ?

ha' det godt
hatecaps
Avatar billede levich Nybegynder
19. oktober 2004 - 16:48 #1
funktioner -> internetindstillinger -> generelt -> farver
Avatar billede levich Nybegynder
19. oktober 2004 - 16:49 #2
... der skal altså være kryds ved "brug windows skrivebordsfarver"
Avatar billede hatecaps Nybegynder
19. oktober 2004 - 16:50 #3
hej levich, den har jeg prøvet, uden resultat
Avatar billede hcma Novice
19. oktober 2004 - 17:02 #4
Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret og et eller andet sted står der noget med Vis Billeder - ving det af.  Eller gendan standarder.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. oktober 2004 - 17:02 #5
Langskud: Prøv at slette midlertidige internetfiler.
Avatar billede hatecaps Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:22 #6
har prøvet at gendanna standarder, virkde ikke. Vil prøve at slette temp-filer (godt du skrev "langskud", vejmand,for det er det da vist ;)
Avatar billede hatecaps Nybegynder
14. oktober 2005 - 12:35 #7
jeg lukker nu spørgsmålet. Det har vist sig at det kun drejer sig om baggrundsfarver/billeder med meget svag kontrast, eller måske kun om en bestemt gråtone der ikke kan vises af bestemte skærme. Jeg tre fladskærme, en Hyundai, en Proview og en Neovo. Uanset hvordan jeg forbinder de tre skærme (grafikkort, stik) er det kun Proview'en der kan vise det hele.

ha' det godt
hatecaps