Avatar billede lund_dk Praktikant
19. oktober 2004 - 15:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opgrader XP home til XP pro

Hey!

jeg står og skal have opgraderet min XP home DK til XP PRO DK HURTIGST muligt.. (og skal selvfølgelig være lovligt)

Hvor køber jeg en opgradering?
Avatar billede lund_dk Praktikant
19. oktober 2004 - 15:34 #1
Og gerne hvis nogen kender til et sted i Aalborg jeg kan fise hen og købe den
Avatar billede leif Seniormester
19. oktober 2004 - 15:41 #2
Kender ikke Aalborg, men hvad med at søge på Krak og ringe til dem ?
Avatar billede pytman Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:45 #3
Avatar billede haverslev Novice
19. oktober 2004 - 20:09 #4
Smut en tur i Fona, de har det.
Har selv købt en i Fona (Ålborg storcenter - city syd) men der er jo også en butik i centrum.