Avatar billede forevernewbie Nybegynder
19. oktober 2004 - 01:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Modtager ikke alle mails

Er der et problem med mail systemet i øjeblikket, da jeg været ude for, at der indlæg, som jeg ikke har fået mail om ?
Avatar billede vejmand Juniormester
19. oktober 2004 - 01:26 #1
Det samme her.....
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2004 - 02:27 #2
http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=prefs er der så sat kryds i feltet "Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager."? Denne funktion virker nemlig (så vidt jeg ved) ikke, og et kryds der resulterer i manglende emails.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
19. oktober 2004 - 02:35 #3
Ja, det er rigtigt. Det har jeg lige sat flueben ved fornylig. Er fjernet igen. Tak for det sandbox *S*

Btw, skal man lukke her?
Avatar billede vejmand Juniormester
19. oktober 2004 - 02:35 #4
sandbox - Jeg har brugt omtalte funktion længe uden problemer, men den sidste tid har "strømmen" af E-mails været en anelse ustabil.

Her i aften/nat har det dog virket fint. Fik lige en mail om din kommentar. c",)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
19. oktober 2004 - 02:37 #5
Ja jeg har tilgængæld haft probs hele aftenen
Avatar billede vejmand Juniormester
19. oktober 2004 - 02:37 #6
Fik også en mail om din, forevernewbie.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
19. oktober 2004 - 02:38 #7
lige nu kører det ok
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2004 - 02:53 #8
Jeg har bare hørt om andre der havde problemer, og for dem var løsningen at fjerne det kryds. Selv har jeg aldrig brugt den funktion, og jeg har heller aldrig lagt mærke til, at der har været indlæg, jeg ikke har fået mail om.

Og en vigtig grund til at jeg ikke har brugt den funktion er, at jeg foretrækker at få hele teksten sendt pr. email, og så skal man jo have alle sammen.

Ja, man skal også lukke her. Du har sat point til 0 og det er fint, for det er prisen for spørgsmål om selve eksperten. Jeg lægger svar nu, men ellers kunne du bare have lagt selv.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
19. oktober 2004 - 11:25 #9
Ok, tak for det sandbox :)