Avatar billede js2002 Nybegynder
18. oktober 2004 - 23:31 Der er 1 løsning

Typo3 - opbygning af HTML template

Hej
Typo3 er ikke lige min stærke side endnu, men jeg ser bestemt potentiale i systemet.
Er der noget som er frisk på at hjælpe med at trylle en simpel Html / frames template samme for et par flasker god vin eller lignende... Jeg har fået et dummy system installeret men er gået en smule i stå med opbygningen af en skræddersyet template

Alt hvad jeg har brug for er en html template med tilknyttet CSS fil, således at efterfølgende selv kan style den.
- Dynamisk menu i to lag
- Nyheds & kalendermodul
- Fotoalbum

Håber der findes en Typo3 haj derude der frisk på at give en lille hånd med.

Takker og bukker på forhånd...

Mvh
John
Avatar billede carstenwm Nybegynder
19. oktober 2004 - 21:49 #1
Du skal hoppe herind http://www.t3ug.dk => gå videre til 'maillist / Nyhedsgruppe' så er jeg sikker på, at du vil få tilbudt al den hjælp du måtte ønske !
Held & lykke med Typo3