Avatar billede mavani Nybegynder
18. oktober 2004 - 12:21 Der er 3 kommentarer

Nyt lydkort, hva skal jeg vælge?

Jeg skal have et nyt lydkort smækket i min computer. Jeg har ikke så meget forstand på lydkort, så jeg ved ikke helt hva jeg skal vælge. Prisen skal være under 1000 kr. Det skal være 5.1 surround (eller mere). Det skal være super god lyd og være understøttet af de fleste spil og andet...

Mvh mavani
Avatar billede itlaerling Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:13 #1
Man går vel aldrig fejl af et Creative Sound Blaster Audigy kort, de fås temmelig billigt for et 7.1 både til PCI og USB. Der er god lyd i dem. De anbefales dog ikke hvis man køre med Nvidia bundkort chipset da de ikke kan køre sammen.

http://www.edbpriser.dk og søg Creative Sound Blaster Audigy :)
Avatar billede bukkebruse Nybegynder
18. oktober 2004 - 21:51 #2
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
20. oktober 2004 - 10:36 #3
Hejsa, jeg kører med nvidia nforce2 chipsæt på mit bundkort, og Creative Audigy 24-bit lydkort. Det spiller edermukme godt. Blot til orientering.

/Hygge