Avatar billede veronica Nybegynder
18. oktober 2004 - 08:55 Der er 1 løsning

Dynamisk tabel med checkboxe

Hejsa,

Jeg har behov for at lave en side, der i princippet ser således ud:

          |  check1  check2  check3  ...
-------|---------------------------------
text1  |  X                X
text2  |  X        X
text3  |            X        X
...      |

Hvert X skal forestille at være en checkbox. Både x- og y- overskrifterne er selvfølgelig dymaniske i antal. Alle overskrifter og værdier kommer fra en database og skal gemmes i en database.

Hvilke kontroller vil I anbefale til at lave sådan en siden ??

mvh. Veronica
Avatar billede veronica Nybegynder
18. oktober 2004 - 08:57 #1
fejl - spørgsmål er oprettet flere gange..