Avatar billede toledo Nybegynder
16. oktober 2004 - 09:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Linksys WAP54G opsætning

Jeg har stillet et Linsys Wireless-G Access Point op. Jeg kan connecte via den medfølgende quick installations-CD, både via kabel og trådløst. Men jeg kan ikke komme ind og konfigurere via min browser (IE). Skriver jeg IP-adressen i adressefeltet kommer følgende meddelelse op:

"Windows kan ikke åbne denne mappe. Kontroller, at filnavnet er korrekt, og at du har adgangstilladelse til mappen."

Det er ganske sikkert en mindre opsætningsfejl, men jeg kan ikke se den. Venligst hjælp mig til at se klart. :-)

Mvh
Toledo
Avatar billede kox Nybegynder
16. oktober 2004 - 09:59 #1
hej toledo,
jeg løb lige dit tidligere spørgsmål igennem... (http://www.eksperten.dk/spm/543808)
hvis jeg har forstået dig ret har du så computeren til fast ip-adresse 192.168.1.245?
for hvis du har det er det forkert. prøv at sætte computeren til f.eks. 192.168.1.3 og se om det hjælper. (du skal stadig tilgå ap via http://192.168.1.245)
Avatar billede toledo Nybegynder
16. oktober 2004 - 11:27 #2
Tak, det hjalp. Jeg må have haft en forkert dag tidligere. :-) Lægger du et svar, så du kan få point?

Mvh
Toledo
Avatar billede kox Nybegynder
16. oktober 2004 - 11:34 #3
godt det hjalp! (havde det samme problem for et par dage siden og ved hvor irrieterende det er!)

synes det er rigeligt med point du er velkommen til at beholde et par stykker selv :O)
Avatar billede toledo Nybegynder
16. oktober 2004 - 11:41 #4
Det er OK. Det har irriteret mig længe, at jeg ikke har kunnet få hul på det.
Avatar billede kox Nybegynder
16. oktober 2004 - 11:48 #5
jamen 1k tak så, og god weekend.