Avatar billede ezrider Nybegynder
15. oktober 2004 - 10:29 Der er 3 kommentarer

Time- sagsstyring

Jeg leder efter et open source time- sagsstyring system til linux. Systemet skal kunne håndtere, at man registrere hvor meget tid, man har brugt på en given kunde og hvad man har lavet i en given periode. Jeg forstiller mig, at der er en start/pause/stop funktion, som man skal aktivere ifm. med løsning af en arbejdsopgave for kunden.
Avatar billede razor Nybegynder
15. oktober 2004 - 11:35 #1
Kig paa gnotime :)
Avatar billede ezrider Nybegynder
15. oktober 2004 - 11:47 #2
Jeg glemte, at skrive at det skal være web-baseret. Jeg forstillede mig at serveren skal køre på linux og at klienterne tilgår serveren via et web-interface. Det ser ikke ud til at gnotime-klienter kan være web-baserede?!
Avatar billede langbein Nybegynder
15. oktober 2004 - 15:15 #3
Det finnes .. testet det nettop men kan ikke huske navnet .. phproject har noen av disse funksjonene men det er et annet program av denne type som har tidsregistreingsfunksjonen meget godt innarbeidet ..