Avatar billede novice-so-far Nybegynder
15. oktober 2004 - 00:10 Der er 7 kommentarer

Patch til Firefox-brugere

Jeg mener at have set engang, at der var én, der havde lavet et patch , som løste opdateringsproblemer af Ekperten til folk, der bruger Firefox. Kan det have sin rigtighed?
Undskyld de mange komma´er.
Avatar billede dmcn Praktikant
15. oktober 2004 - 00:14 #1
Opret en ny genvej og indsæt følgende i Location:
java script:(function(){var i,x;for(i=0;x=document.styleSheets[i];++i)x.disabled=true;for(i=0;x=document.styleSheets[i];++i)x.disabled=false;})();
Avatar billede novice-so-far Nybegynder
15. oktober 2004 - 00:23 #2
Takker mange gange
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2004 - 00:23 #3
Eller hold Ctrl inde og leg lidt med rulleren på musen. (Dvs. skift tekststørrelse.)
Avatar billede exp Juniormester
15. oktober 2004 - 08:24 #4
Personligt har jeg den liggende i throbberen (den lille dims der bevæger sig oppe i højre hjørne når en side loader)

Jeg bruger den alligevel ikke til andet...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. oktober 2004 - 08:37 #5
throbberen - hedder den virkeligt det? Hvad pokker betyder det.
Avatar billede exp Juniormester
15. oktober 2004 - 09:57 #6
Pas... man hvis du skriver about:config og throbber i filter-feltet, så kan man angive uri'en c",)

(http://www.mozilla.org/products/firefox/support/tips.html#beh_throbber)
Avatar billede dmcn Praktikant
15. oktober 2004 - 10:34 #7