Avatar billede nemet Nybegynder
14. oktober 2004 - 22:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Råd om køb afTablet-pc

Hejsa, jeg skal til at købe mig en tablet-pc, jeg har se på de her 3-4 stykker...

Jeg er mest til Toshiba'en da jeg selv mener at jeg får mest for mine penge, men ville lige høre hvad I sagde...

her er tablet-pc'erne:

Acer TravelMate C301XCi Tablet PC
(Microsoft Windows XP Tablet PC Edition)
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=88356

Intel Centrino Pentium M 1 GHz / 10.4" / 40 GB / 512 MB DDR SDRAM / Kombineret CD-RW / DVD-ROM / ...

------------------------------------------------------

Fujitsu Siemens LifeBook T3010
(Microsoft Windows XP Tablet PC Edition)
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=92687

Intel Centrino Pentium M 1.4 GHz / 12.1" / 40 GB / 256 MB DDR SDRAM / Adobe Acrobat Reader / Driv...

------------------------------------------------------

Toshiba Portege M200
(Microsoft Windows XP Tablet PC Edition)
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=86554

Intel Centrino Pentium M 1.6 GHz / 12.1" / 60 GB / 256 MB DDR SDRAM

----------------------------------------------------------

HP Compaq Tablet PC TC1000
(Microsoft Windows XP Tablet PC Edition)
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=41387
Transmeta Crusoe TM5800 1 GHz / 10.4" / 30 GB / 256 MB SDRAM

takker...

/nemet
Avatar billede Jman Praktikant
14. oktober 2004 - 22:59 #1
Toshibaen ser lækker ud, men jeg ville nok vurdere op imod ram'en .. derfor ville jeg nok i sidste ende vælge Acer
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. oktober 2004 - 23:05 #2
Vælg Lifebook T3010 og smid 256 MB mer ram i - så har du den også om 3 år...

Men hvorfor Tablet PC? (husk lige på at det er XP tablet PC Edition de følger med)
Avatar billede nemet Nybegynder
14. oktober 2004 - 23:20 #3
Jo en tablet fordi, jeg har et par venner som har en, som de buger til skolen til notater osv, og da jeg selv er et rodehovede mht, notat orden, ville det være meget smart at det hele ligger et sted...

men er Lifebook T3010 er jo kun en 1,4, hvorimod toshiba'en er en 1,6!
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. oktober 2004 - 17:29 #4
ja - 200 MHz...
Lidt som at sammenligne en mercedes med en skoda...
Avatar billede Jman Praktikant
10. januar 2005 - 19:34 #5
Måske det er lukketid for dette spørgsmål ?!
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2005 - 19:43 #6
jeps...

men!
T3010 er ny udgået - afløser er T4010: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=109470
Avatar billede nemet Nybegynder
12. januar 2005 - 11:09 #7
Hejsa... Sorry jeg ikke har fået lukkede det her spørgsmål... Det endte med at jeg købte Toshiba m200 1,8 med 512 ram...

Og jeg kan sige at det er det bedste køb jeg har lavet meget længe, det er så vildt som det virker, jeg kan slet ikke forstå hvorfor der ikke er flere der har tablet...

Men mange tak for jeres input..

/nemet