Avatar billede vistodk Nybegynder
14. oktober 2004 - 01:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forward af porte i Pix 506

Jeg bruge PDM. men kan ikke finde ud af at sætte den portforward op

Lan ip på mailserver = 10.1.8.5
Lan ip på terminalserver = 10.1.8.2
Lan ip på pix = 10.1.8.10
Lan Submet = 255.255.0.0
Extern Wan IP = XX.XX.XX.XX

Jeg skal have Mail, web, https, Terminal igennem

Hvordan skal det script se ud?
Avatar billede ofd123 Nybegynder
19. oktober 2004 - 11:55 #1
access-list outside_to_inside permit tcp any host "Extern Wan IP" eq smtp
access-list outside_to_inside permit tcp any host "Extern Wan IP" eq https
access-list outside_to_inside permit tcp any host "Extern Wan IP" eq 57
(jeg tror nok at det er port 57 at terminal køre på men jeg er ikke sikker)
acccess-group outside_to_inside in interface outside

static (inside,outside) "Extern Wan IP" 10.1.8.5 eq smtp
static (inside,outside) "Extern Wan IP" "Webserver IP" eq https
static (inside,outside) "Extern Wan IP" "Terminalserver IP" eq 57
Avatar billede abruhn Nybegynder
24. oktober 2004 - 23:21 #2
Microsfot Terminalserver kører på port 3389!
Avatar billede vistodk Nybegynder
25. oktober 2004 - 07:52 #3
abruhn, tak for det, men jeg vidste det godt, ellers havde jeg også haft problemer nu
Avatar billede vistodk Nybegynder
25. oktober 2004 - 07:53 #4
afd123: Send et svar, så får du 100 point, for det du skrev var ikke 100% korrekt, og der var stavefejl i dine linjer... skaber systemfejl i pix'en
Avatar billede vistodk Nybegynder
03. november 2004 - 11:14 #5
lukkes nu