Avatar billede designz Nybegynder
13. oktober 2004 - 14:53 Der er 11 kommentarer

win server 2003

Jeg er ved at oprette standard settings for en brugergruppe, og det fungerer fint, MEN på enkelte computere kan den ikke fange filen i RUP mappen, den påstår at der er forkert brugernavne eller kode - selvom det ikke er tilføldet. Hvorfor er det dog så ustabilt...........?
Avatar billede screem_brille Novice
13. oktober 2004 - 16:17 #1
RUP mappen ?
Avatar billede designz Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:36 #2
jeg tænkte at dem der kunne hjælpe vidste hvad det stod for.... jeg kan ikke huske forkortelsen, men den mappe på serveren, hvor usersettings er gemt og hentes når en bruger vil logge ind!
Avatar billede screem_brille Novice
14. oktober 2004 - 00:24 #3
Er ved at læse til MSCE og har aldrig stødt på den forkortelse, så umiddelbart vil jeg sige at det lyder som volapyk *S*
Avatar billede designz Nybegynder
14. oktober 2004 - 09:22 #4
Er halvvejs igang med en MCSA og kan derfor konkludere at du ikke er nået til at oprette users under Windows server 2003..... :o)
............User Policy and Roaming User Profiles (RUP)
Hvis der er nogen der kan svare på mit spørgsmål er jeg stadig interesseret
Avatar billede screem_brille Novice
14. oktober 2004 - 14:01 #5
Jo det har jeg faktisk, men synes bare ikke det lyder genkendende, og her virker roaming profiles som det skal så lidt har jeg da fattet ;) men hvordan har du sat dine rettigheder til det dir hvor du har dine user profiles ? både på netværks delingen, men også på fil niveau ?
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2004 - 19:54 #6
Jeg er MCSE on Windows 2000, og har aldrig hørt op RUP, før nu. Man lærer hele tiden noget nyt. Roaming User Profiles (RUP) ville være en god måde at formulere det på. RUP er engelsk sproget, det er "brugergruppe" ikke, så jeg forstår godt at screem_brille ikke forstår hvad du mener, det gør jeg heller ikke.

:-)
Avatar billede plx Nybegynder
16. oktober 2004 - 19:56 #7
Jeg støtter de andre, jeg er også certificeret, men kunne heller ikke lige genkende navnet..
Avatar billede plx Nybegynder
16. oktober 2004 - 20:53 #8
Avatar billede designz Nybegynder
17. oktober 2004 - 09:42 #9
skæg diskussion...RUP altså...jeg skrev det bare fordi det stod i mine "papirer" om server 2003, og tænkte at det var bedst at bruge fagsprog, men det er åbenbart uatoriseret fagsprog...jeg undskylder :o)
Jeg kan iøvrigt tilføje at det ikke drejer sig om bestemte computere...de skiftes til ikke at ville logge ind?!?! Jeg synes det er MEGET uunderligt (for jeg tror altså at mine indstillinger er ok...for det virker 100% når bare den fanger (RUP) mappen...
Avatar billede designz Nybegynder
18. oktober 2004 - 10:15 #10
Jeg burde kunne finde det ved at debugge mig frem, så meget kan jeg da læse, men jeg ved ikke rigtigt om jeg tør..... Det virker noget kompliceret og en anelse farligt :o)
Avatar billede designz Nybegynder
18. november 2004 - 11:53 #11
hmmm