Avatar billede sambora Nybegynder
13. oktober 2004 - 11:30 Der er 4 kommentarer

Ny printer til max 1000 kr

Hej

Jeg skal have købt en god og solid printer, der udskriver pænt og nydeligt, både sort og farver. Den skal ikke kunne en hel masse... scanne, fax osv. Den skal blot være god til sit job... at printe!!!

Jeg vil gå op på max 1000 kroner, men gerne billigere.

Har I nogle gode forslag???

Har kig på en Lexmark P707... hvad siger I til den???
Avatar billede snap Nybegynder
13. oktober 2004 - 17:12 #1
Jeg har lige smidt min ud da den svinede med blæk på bordet og har købt en HP photosmart 7260 og prisen var 999,00kr.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. oktober 2004 - 21:52 #2
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=94692

Lexmark har rigtig suværene laserprintere, men deres blækprintere har de bare "for at være med". De er ikke blækket værd.

Men ovenstående epson printer er god og alsidig - bllig i drift, og har flot høj opløsning. Selv om den ikke er en dedikeret fotoprinter, kan den snildt skrive flotte fotos ud i ny og næ.
Avatar billede krea Praktikant
24. oktober 2004 - 17:38 #3
Jeg kan varmt anbefale HP Laserjet 1010 til 1395 kr. God kvalitet, support, drivere og billige forbrugsstoffer. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=77518

Den fungerer bare som den skal ikke så meget pjat.

Godt nok 395 over dit budget med det er alle pengene værd at få noget kvalitet som fungerer og som man også kan købe toner til i årene fremover. I sidste ende sparer man en masse besvær, tid og penge ved at købe noget ordenligt og ikke et eller andet billigt mærke med driverproblemer, dyrt eller svært fremskaffeligt toner og andre besværligheder.

held og lykke med valget.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. oktober 2004 - 21:46 #4
:-) Det er svært at få en HP LaserJet 1010 til at skrive farver...