Avatar billede oppermann Nybegynder
13. oktober 2004 - 10:16 Der er 7 kommentarer

Program til at håndtere trådløse netværk

Ja, så snart der kommer mere end 1 trådløs forbindelse tilgængeligt, synes jeg ikke XP kan holde ordentlig styr på de trådløse forbindelser. XP har det med at prøve på at hoppe på nogle af de andre netværk, selv om man har tilkoblet sig et bestemt..

Jeg har også prøvet Boingo samt PcTEL Roaming Client..

Men jeg synes Boingo har samme svaghed som XP's eget system. PcTEL fungere til gengæld upåklageligt ! - men koster penge...

Så ville gerne høre om der er nogle af jer, der kender til et program der er bedre til det med de trådløse forbindelser end ovenstående..

...Gerne gratis, men også gerne shareware..
Avatar billede jxhello Nybegynder
14. oktober 2004 - 11:26 #1
Prøv at undersøge SP2 for XP. Jeg mener der nogle forbedringer mht. Trådløse netværk.
Avatar billede oppermann Nybegynder
14. oktober 2004 - 13:26 #2
Vil helst undvære SP2 !

Andre?
Avatar billede flipper Nybegynder
14. oktober 2004 - 15:26 #3
Du kan tilføje alle dine favorit trådløse profiler, så slår du bare fra at den kun skal forbinde sig til dine favoritter selvom XP opdager andre AP´s. Det er under services du finder funktionen
Avatar billede oppermann Nybegynder
14. oktober 2004 - 23:50 #4
Hvor finder jeg "services"? - har forresten dansk XP..
Avatar billede flipper Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:26 #5
Start - Programmer - Kontrolpanel - Administratin - Tjenester
Avatar billede oppermann Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:47 #6
Kan ikke helt gennemskue hvad det er jeg skal ændre derinde i tjenester ?

Jeg har fundet en der hedder "Automatisk konfiguration af trådløse enheder" men hvad skal jeg ændre i den ?
Avatar billede oppermann Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:48 #7
Anyone?