Avatar billede hep_ Nybegynder
12. oktober 2004 - 18:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ad Muncher vil ikke forsvinde efter uninstall

Jeg forsøgte mig med en pop-up-blocker (nej tak, jeg vil ikke prøve andre) som hedder Ad Muncher...

Virkede umiddelbart fint, indtil den begyndte at blokke ting, som jeg gerne ville se (bl.a. PDF filer og nogle links).

Jeg un-installede den, men IE blev ved med at skrive at Ad Muncher blockede mine links...

Nogen der kender til en løsning?

(Jeg har fjernet alle referencer til Ad Muncher i Regedit)
Avatar billede milter Ekspert
12. oktober 2004 - 22:14 #1
Prøv at geninstallere programmet.

Læs derefter linket herunder "How do I uninstall Ad Muncher"

http://www.admuncher.com/faq.shtml#f37
Avatar billede nightundead Nybegynder
20. oktober 2004 - 08:26 #2
Du skal prøve et register-edit program, hvor du kan gå ned i din computer og slette ALT der har noget at gøre med Ad Muncher.
Jeg ved dog ikke hvor du kan få en, men jeg har fundet min, på en eller anden K-computer CD.