Avatar billede snepnet Nybegynder
12. oktober 2004 - 16:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Snep(uden)Net

Ved ikke helt om det er ok at oprette sådan en her, men jeg synes selv det er irreterende at vente på svar.

Jeg har meget dårlig mulighed for at komme på nettet indtil på søndag 17/10-2004, så jeg beklager hvis jeg skulle skylde på diverse spørgsmål.

Jeg kigger på dem når jeg kommer tilbage... Hvis der er nogle der føler sig snydt kan i eventuelt poste link til "de syltede" spørgsmål her - så kigger jeg på dem så snart jeg er hjemme.

Mvh
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
12. oktober 2004 - 16:31 #1
Synes det er god stil at advare... men burde du ikke gøre det i dine åbne spørgsmål?
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
12. oktober 2004 - 18:25 #2
godt gået, rigtig god ferie til dig og dine, den er så inderligt fortjent. Jeg håber du får godt med nyt strøm på batteriet.
Vi "ses" vær sikker på det!
Avatar billede snepnet Nybegynder
16. oktober 2004 - 23:42 #3
>>tiger_webdesign
Jo - det ville jeg også helst have gjort, men jeg stod i en lille besynderlig butik der solgte internetminutter for en miliardmilion pr. minut på verdens sløveste æske, så bare det at åbne en browser tog en krig :o)
Jeg skal forsøge at gøre det bedre næste gang.
mvh
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:20 #4
snepnet --> Det er helt i orden... Især når du har en god grund til ikke at have tid til at åbne samtlige spørgsmål... :D:D