Avatar billede mikkermik Nybegynder
09. oktober 2004 - 20:01 Der er 1 kommentar

Åbning af Porte

Hej.. jeg har et spørgsmål angående porte,

jeg bruger et program som de fleste sikkert kender

"Download Acclerator Plus" og jeg har en linksys router.
men når jeg henter så går det ret langsomt. vi snakker om 10 kilobyte gennemsnitligt.

min spørgsmål lyder så på hvis jeg så har forklaret det godt nok. på om hvilke porte jeg skal åbne for at det skal gå hurtigere. ?

spørg endelig hvis jeg ikke har forklaret ordentligt
Avatar billede bannerzone Nybegynder
16. november 2004 - 09:25 #1
hej,
jeg synes det lyder underligt at grunden skulle være at nogle af dine porte er lukkede....
prøv evt at teste din bandwidth her:
http://www.pcpitstop.com/internet/Bandwidth.asp
HVorfor bruger du egentlig det program?
hvis det er for at kunne lukke download ned, og starte senere, så skift evt til browseren Opera....der kan du gemme sessions, og starte dine downloads igen..

Bent