Avatar billede muvo Nybegynder
08. oktober 2004 - 13:51 Der er 4 kommentarer

ny mobil

hej
jeg ville gerne have en ny mobil som samtidge skal fungere lidt som en pda. der skal være trådløst netværkskort i og den skal også have lidt plads til filer.
og lille ting kan et trådløst 802.11a komme på et 802.11b eller 802.g netværk?
Avatar billede izecube Nybegynder
08. oktober 2004 - 13:53 #1
jeg vil anbefale at du køber sony erickson p900. det er en skidegod arbedjs telefon og så kan den osse fungere som pda....
Avatar billede grunken Nybegynder
08. oktober 2004 - 14:49 #2
De eneste kommende mobiltelefoner, jeg p.t. har hørt om skulle understøtte wlan er:

HTC/qtec 9090!
(bliver også Brandet som Orange Smartphone M2000 - men den når vist ikke de danske forretninger - grundet teliaopkøbet!)
http://www.mobilsiden.dk/telefoner/show.php?visSide=1488

Eller:
Nokia 9500 Communicator
http://www.nokia.dk/phones/9500/

- og så skal man bare forholde sig til om man er mest til Symbian OS, eller Windows CE.

Hvad angår det sidste spørgsmål - så er svaret nej, det kan ikke lade sig gøre da 11a kører på 5Ghz Båndet, og 11b & g kører på 2.4Ghz Båndet!
Avatar billede grunken Nybegynder
08. oktober 2004 - 14:52 #3
Det skal også nævnes at ovenstående bliver dyre, jeg vil skyde på en pris på den forkerte side af 7.000;

- og ydermere skulle du tage og begynde at lukke nogle af dine åbne spørgsmål - det er direkte ubehøvlet over for de mennesker der bruger tid på at hjælpe at du ikke lukker dem!
Avatar billede muvo Nybegynder
08. oktober 2004 - 16:47 #4
så er det gjort gruken og tak fordi du opdagede det