Avatar billede e_s_n Nybegynder
08. oktober 2004 - 13:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Amts udtræk i flash

Hejsa hvis man har et dk kort.. hvordan gør man så i flash så hvis du eks. trykker på nordjyllands amt  og århus amt og fyns amt...  så de valgte amter flytter sig lidt ud fra kortet eller falder lidt ned i baggrunden...  og hvis man så siger ok til de valgte amter så kommer de listet på en ny side!!
Avatar billede e_s_n Nybegynder
08. oktober 2004 - 13:26 #1
ps.. der kan blive tale om flere points..
Avatar billede arnums Nybegynder
08. oktober 2004 - 13:31 #2
Prøv at kigge lidt på dette link, minder lidt om det
http://www.flashkit.com/movies/Interfaces/Navigation/World_ma-Deeds-9500/index.php
Avatar billede arnums Nybegynder
08. oktober 2004 - 13:33 #3
Avatar billede e_s_n Nybegynder
08. oktober 2004 - 14:16 #4
næææ ikke helt i den stil !! sys ikke du få noget info om den liste !!
Avatar billede arnums Nybegynder
08. oktober 2004 - 14:39 #5
"sys ikke du få noget info om den liste " dansk tak.
Avatar billede e_s_n Nybegynder
08. oktober 2004 - 15:16 #6
ja skal jo være sådan at hvis man trykker på eks..  nordjyllands og fyns amter... og siger ok til dem  at de kommer frem på en php side.. kortet skal bruges til eks. valg af udd steder eller valg af skoler.. eller sygehuse og sådan hvis du forstår
Avatar billede arnums Nybegynder
08. oktober 2004 - 15:24 #7
ok, i see...Det kan jeg ikke klare...
....du formulerer dig godt nok lidt underligt. ;o)
Avatar billede e_s_n Nybegynder
14. september 2006 - 17:00 #8
lukket