Avatar billede eyeland Nybegynder
08. oktober 2004 - 12:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Omrids af standard 33cl ølflaske

Jeg har brug for et omrids af en standard 33cl ølflaske, som den fx Tuborg bruger. Der skal ikke være tegnet noget på den. Jeg har kun brug for den præcise form/omrids af flasken. Den skal være i et vektorbaseret grafikformat, så jeg kan skalere flasken.
Avatar billede zhark Nybegynder
08. oktober 2004 - 14:27 #1
Jeg synes nok det dobbelte er rimeligt for en vektor fil :)
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/33cl.gif
Avatar billede spe Nybegynder
09. oktober 2004 - 00:09 #2
Her er lidt foeskellige foreslag i vektor www.illustratorworld.dk/eksperten/flaske.zip

zhark>Der er ikke meget vektor over din gif-fil mener du virkerlige du vil have 60 point for sådan en? :-)
Avatar billede zhark Nybegynder
09. oktober 2004 - 02:30 #3
De 30 points er da dine! Jeg synes nu min er bedst, men det er da OK nogle sidder og øver sig i "vektor", som hobby - jeg lever jo fedt af det :-)
Avatar billede eyeland Nybegynder
09. oktober 2004 - 10:03 #4
Nu skal vi ikke sarte en flame-war :-)