Avatar billede zipalexzip Nybegynder
08. oktober 2004 - 12:25 Der er 6 kommentarer

Hvad syntes i

Hej.. Har lavet en side hvor der er online video tutorials til photoshop... Så ville lige høre hvad i syntes om siden og om tutorialsene... på forhånd tak...

http://www.creative-designs.dk/video
Avatar billede arnums Nybegynder
08. oktober 2004 - 12:58 #1
Syntes du skal droppe pop up, og placere "siden" på midten af skærmen+ændre baggrundsfarven til en lysere farve.
Avatar billede overchord Nybegynder
08. oktober 2004 - 13:09 #2
Designet er ganske paent - men det er ustyrligt irriterende at der aabnes nye vinduer til hoejre og venstre.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
08. oktober 2004 - 14:23 #3
hmm kan ikke se nogle tutorials, men det er rigtig det de andre siger, at det helst ikk skal være pop up
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2004 - 20:11 #4
som de andre også nævner synes jeg bestemt ikke dit design har brug for et popup, ej eller en enter side. spild af kostbare klik.

At blande skrifttyper bliver sjællendt godt, så få styr på dem.

Og til selve dine vdieo tuts. Så synes jeg du skal ligge lidt mere arbejde i dem, f.eks. den hvor du laver øjnene om. For det første er det svært at følge med i hvad du gør, og resultatet er bestemt ikke overbevisende.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
10. oktober 2004 - 11:41 #5
Enig med de andre - hvorfor bruge popupvindue.

Efter min mening kan du sagtens gøre dine tutorials mere overskuelige for brugerne ved at tilføje lyd eller forklarende tekst, muligheden er der jo i Camtasia.
Det virker også som om at den pc som videoerne er optaget på kunne have brug for mere kraft - hakker lidt i det engang imellem.

Ideen er imidlertidig god.
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. oktober 2004 - 17:33 #6
får vi mon noget feedback?