Avatar billede izecube Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Scan ved startup

Hej Experts

Jeg her norton antivirus 2004 pro. og kunne derfor godt tænke mig at det startede en scan af C: hver gang jeg starter min computer op (windows 2000) Kan man ikke lave en .Bat fil eller lign. og hvordan laver man en bat fil???
Avatar billede izecube Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:15 #1
Eller er der måske nogle der ved hvordan man laver en bat fil der starter et program når windows startes???
Avatar billede tonnym Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:18 #2
Er der ikke en indbygget funktion der kan sættes til at scanne ved start af pc?

Lidt ala de funktioner som bestemmer hvad der skal scannes og om den skal scanne f.eks. kl. bæ når PC'en ikke bruges osv. osv.

Har ikke selv norton så kan desværre ikke fortælle om funktionen findes eller hvor, men prøv at led efter noget med schedulering eller lign.
Avatar billede izecube Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:29 #3
lukket men ellers tak for svaret.
Avatar billede tonnym Nybegynder
08. oktober 2004 - 11:33 #4
Fandt du en løsning? og i givet fald hvad?

Det kan være andre kommer i samme situation og leder efter et svar :o)

Tænk på din næste!