Avatar billede sune_alkaersig Nybegynder
07. oktober 2004 - 21:29 Der er 4 kommentarer

2 Problemer med WMP og MSN 6.2

1:

I WMP, når jeg er i full screen så bliver toolbars inde(dvs er ikke 100% fullscreen da jeg stadig kan se play/stop etc menu'en). Hvad skal jeg gøre?

2:

I MSN 6.2, efter jeg fjernede MSN Plus! er alle navne forsvundet og alle hedder nu bare der e-mail. Hvad skal jeg gøre?

Kan godt lave screenshots hvis det er krævet.
Avatar billede zliber Nybegynder
07. oktober 2004 - 21:46 #1
Hej!
Med hensyn til spørgsmål 1, er det når du afspiller musik eller film?
Avatar billede sune_alkaersig Nybegynder
07. oktober 2004 - 21:52 #2
Film, beklager jeg glemte det ! :)
Avatar billede zliber Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:04 #3
Oki...

Har du prøvet at lade den afspille i et øjeblik... For hos os der forsvinder den automatisk efter cirka 5 sekunders afspilning... Men nu ved jeg ikke hvilken version du har...

Ellers så klik på VIS -> INDSTILLINGER FOR AFSPILNING
og sørg for at alle 4 muligheder er slået FRA.

Hvis dette ikke hjælper så skriv lige tilbage, og også hvilken version du har.

/natasja
Avatar billede sune_alkaersig Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:12 #4
"Har du prøvet at lade den afspille i et øjeblik... For hos os der forsvinder den automatisk efter cirka 5 sekunders afspilning... Men nu ved jeg ikke hvilken version du har..."

Det gjorde den nemlig også før i tiden, men den holdt op...

Jeg prøvede at følge din vejledning, men det hjalp desværre ikke... min version er:

Har Windows XP med SP 2