Avatar billede kamph Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Landskab/portræt

Håber i kan hjælpe mig med mig "lille" problem.

Jeg fik ved en fejl tastet "Alt Gr" og "shift" da jeg lige har købt ny computer og ikke har vendet mig til det nye tastatur...

Uheldigvis blev skærmen roteret 90 grader (til portræt istedet for landskab) og der står intet i min manual om hvordan jeg ændrer dette igen...

Nogen der kan hjælpe mig med at få vendt billedet igen..!

Mvh. Kamph.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:28 #1
Er der ingen on-screen hjælpefunktioner til din skærm? Ellers prøv at søg under noget support hos din skærms producent. De må have en hp!
Avatar billede kamph Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:32 #2
nu er jeg ikke en ørn ved en computer, så jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter når du siger "on-screen hjælpefunktioner" men det er en bærbar GERICOM notebook... Hvis det hjælper på noget...
Avatar billede kamph Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:27 #3
Problemet er løst :-)