Avatar billede schou Nybegynder
06. oktober 2004 - 12:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælpeguide til rotate, move og scale forsvundet

Jeg er kommet til at trykke på en eller anden knap så scale, move og rotate hjælpe-linierne er forsvundet. man kan altså ikke se hvor meget man rotater et objekt...

Hvad hedder den indstiling?

schou
Avatar billede x-pander Nybegynder
06. oktober 2004 - 14:15 #1
Jeg ved desværre ikke hvad den hedder, men jeg kan lære den en lille ekstra ting:

Q: Select Tool
W: Move Tool
E: Rotate Tool
R: Scale Tool

Hvis du kan huske rækkefølgen de sad i, har du god mulighed for at undvære dem helt ;)
Avatar billede x-pander Nybegynder
06. oktober 2004 - 14:22 #2
S: Snap to grid, når du tegner nye objekter.
A: Roter efter 5 grader af gangen.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
10. oktober 2004 - 18:16 #3
Tryk "x"
Avatar billede schou Nybegynder
09. november 2004 - 11:52 #4
fandt ud af det selv, men det er det rigtige svar, så jeg giver dig pointene alligevel...

schou