Avatar billede spliffo Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:33 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

shortcuts i CS?

Nu har jeg endelig nosset mig sammen til at købe en pakke med imageready CS og ditto photoshop, og så er jeg ret træt af at jeg ikke kan bruge nogen shortcuts i programmet, nu hvor der endda er kommet en shortcut manager... jeg føler mig snydt... :-S
Er der nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre?
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:38 #1
Er det alle shortcuts? Fx V for at få pileværktøjet?
Avatar billede spliffo Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:39 #2
jep! alle!
Avatar billede spliffo Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:40 #3
sorry min fejl... det gælder ikke for tools... men kombinationer (f.eks ctrl+N) virker ikke!
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. oktober 2004 - 23:42 #4
Nu er det jo ikke for at dømme nogen, men det er en forlængst gammel kendt sag at genvejene ikke virkede i den først release af CS. Det var også den som først blev cracket. Så hvis du har en ulovlig version er der intet andet at gøre end at købe programmet...
Avatar billede spliffo Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:44 #5
jeg HAR købt programmet... men ikke i en butik godt nok, det var af en fotograf her i byen. det ser MEGET originalt ud.
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. oktober 2004 - 23:50 #6
Ok.
Så kan du prøve at resette indstillingerne.
Det gøres ved at lukke programmet.
Og så starte det igen, hvor du holder Ctrl+Shift+Alt nede lige så snart startskærmen kommer op.
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:53 #7
Avatar billede spliffo Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:56 #8
det hjalp... en hel del endda! tusind tak for hjælpen... troede sgu lige at det var pirat... tak for linket pixelpaw... men det er nu ægte nok det program jeg har!
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. oktober 2004 - 23:57 #9
Ok, der giver de så brugen af et logitech keyboard som en anden mulighed.
Avatar billede spliffo Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:57 #10
skriv lige et svar...
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. oktober 2004 - 23:58 #11
Hvad hjalp? - Anyway så lægger jeg lige et svar.
Og så held og lykke med det dejlige program :D
Avatar billede spliffo Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:58 #12
det første du sagde med shift ctrl og alt...
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
05. oktober 2004 - 00:04 #13
det var også mest Logitech tingen jeg mente med linket :)