Avatar billede djmaster Nybegynder
04. oktober 2004 - 17:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Køb af brændbare cd'er

Jeg er på udkig efter 2 stk. 700mb cd-rw cd'er og skal minimun kunne skrives med 16x

Hvor finder man dette henne? Har prøvet i diverse butikker men de sælger kun 10 stk.

På nettet har jeg fundet noget, men er utilfreds med prisen på fragten (64kr)

Kender du/I et billigt og respektabelt sted at handle?
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. oktober 2004 - 18:03 #1
Øhh hvorfor køber du ikke bare 10 ?!
Det er billigere at købe flere adgangen.
Og du skal nok få brug for dem før eller siden.
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
04. oktober 2004 - 18:34 #2
Som doggy82 er det billigst at købe 10 stk..
Kan ikke fortælle det billigste sted, men her er et godt bud.:
www.midt-data.dk

Hilsen Madsen
Avatar billede summer Mester
04. oktober 2004 - 19:16 #3
Bor du i Skagen eller Gedser? Hvis du kun skal ha' to, er afstanden sikkert ret væsentlig
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:21 #4
http://wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=1  Her køber jeg mine de taler dansk og er hurtige til at levere...
Avatar billede summer Mester
05. oktober 2004 - 00:14 #5
edbmongolen, min. fragt på 44kr. for to cd'er???
Avatar billede djmaster Nybegynder
05. oktober 2004 - 16:59 #6
Summer >> Nej, jeg bor i Silkeborg, og har prøvet; Fona, Merlin, Føtex, Kvickly osv. Men ingen sælger 1 stk's cd-rw som mit ønske

Jeg køber kun 2 fordi, jeg har kun brug for 2 af slagsen 700mb, jeg vil ikke få brug får flere på noget tidspunkt.
Men det kan da være jeg må ende med at købe 10 stk. alligevel. Gider i hvertfald ikke betale mere for fragten end for selve varen
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. oktober 2004 - 17:07 #7
Hvad nu hvis der sker en fejl under brændingen? Så har du brug for en til...
Avatar billede djmaster Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:07 #8
Ikke når jeg har to
Avatar billede djmaster Nybegynder
01. november 2004 - 19:27 #9
Ups. lang tid siden.
Men jeg købte et par stykker i Midt-data da vejen en dag slog forbi Viborg