Avatar billede brian_a Nybegynder
03. oktober 2004 - 16:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

har et problem med min dlink di-604

hvordan lukker jeg for port 1720?
har blockede den både i firewall på router og i sygate firewall men den port er stadig åbne hvordan får jeg den lukket for skal ikke bruge den port
Avatar billede serverservice Praktikant
03. oktober 2004 - 17:31 #1
http://support.dlink.com/techtool/di604_reve/emulator/adv_firewall.html
fra linket skal du vælge.
enable firewall
deny (port range)
port range her skriver du det port range du vil blokere
under protocol . vælg * for alle
Avatar billede brian_a Nybegynder
03. oktober 2004 - 19:30 #2
det hjælper ikke det har jeg gjort med den port men den er stadig åbne
Avatar billede serverservice Praktikant
03. oktober 2004 - 19:33 #3
Det er måske det program du bruger til at se porten som viser den åben, Hvis du har gjort som jeg skrev er den jo lukket. hvilket program bruger du til at scanne porte?
Har du prøvet shields Up?
Avatar billede brian_a Nybegynder
03. oktober 2004 - 19:35 #4
jeg bruger www.grc.com og går under shields up
Avatar billede serverservice Praktikant
03. oktober 2004 - 19:41 #5
viser den så ikke stealth mode for port 1720 også? så er den lukket
Avatar billede brian_a Nybegynder
03. oktober 2004 - 19:44 #6
nej den står til den er åbne og er rød ellers resten af portede er stealth
Avatar billede plx Nybegynder
03. oktober 2004 - 19:49 #7
Du sidder ikke tilfældigvis bag en privat ip-adresse?

Det kan du se i routeren under status
Avatar billede brian_a Nybegynder
03. oktober 2004 - 19:50 #8
jeg har en lokal ip som routen tildeler mig hvis det er det du mener plx
Avatar billede plx Nybegynder
03. oktober 2004 - 19:52 #9
Jeg mener den routeren har som wan ip. Hvis du sidder på et privat netværk, ville det give en naturlig forklaring på dit problem.
Avatar billede brian_a Nybegynder
03. oktober 2004 - 19:54 #10
plx min wan ip og lokal ip er ikke den samme når jeg er bag en router
Avatar billede brian_a Nybegynder
29. oktober 2004 - 21:26 #11
...
Avatar billede brian_a Nybegynder
29. oktober 2004 - 21:26 #12
...