Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 08:56 Der er 50 kommentarer og
1 løsning

Det pokkers karmasystem

Sig mig hvor langtid skal vi brugere finde os i at blive tilsvinet i dette efterhånden skide forum! ja, undskyld mit Franske....

Men det kan da ikke passe der ikke snart bliver skredet ind fra den almægtige Admin på dette site.

JA, jeg kunne anmelde og vente til den bliver slettet - men efter kort tid kommer der bare en ny tøsedrengsmeldning.

Kunne I ikke snart banke i bordet og tvinge noget ned i halsen på Jakob så han forstår vi er trætte af det skide karma system!

Det kan sgu ikke passe vi gang på gang skal finde os i at blive svinet så meget til - og stadigvæk støtte hans site.

Den sidste i rækken jeg fik er:

tusind tak for din hjælp lille n*r -- du har f*cket det hele op............ !!!! NIVS

Brugeren findes slet ikke på E!

Er fuldstændig ligeglad med dårlig karma - så længe den er saglig.

I bund og grund håber jeg folk stopper med at yde hjælp herinde - da vi bliver pisset godt og grundigt op og ned af ryggen for det vi gør.

Beklager mit morgensure opkast - og så alligevel :-)

Metal Hansen's tråd http://www.eksperten.dk/spm/541252
Bliver jeg da mere og mere enig i efterhånden.

Man burde politianmelde dette sitet for personchikane. Så kunne dem der er foregangsmænd til denne ballade få en lærestreg en gang for alle.

For pokker hvor har E mistet sin charme og sjæl!!
Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2004 - 09:29 #1
jeg er enig med dig. jeg har nu været med i to år, nogen gange meget aktivt, andre gange mere sproradisk. Jeg synes eksperten har mistet sin charme, sin sjæl og en masse menneskelighed. Jeg oplever, at eksperten fra at være et hyggeligt og rart sted er blevet til en formynderisk, gennemkomercialiseret pengemaskine.
Jeg er stadig glad for den hjælp jeg kan få her, og jeg er stadig glad for at kunne hjælpe andre. Men glæden ved at komme her er væk. Og så synes jeg også, at dem som driver stedet og tjener penge på det, faktisk kun kan gøre det, fordi der er en masse dygtige folk som bruger en masse fridit her, og som i sidste ende som tak bliver svinet til.
Avatar billede binderup Nybegynder
03. oktober 2004 - 09:40 #2
Ja og fejl så som at man skal reloade en side (ofte) for at kunne se de indlæg der er skrevet in en "tråd". Jeg har posted en fejl beskrivelse af dette for meget lang tid siden og der er ikke sket en skid med det...
Avatar billede hcma Novice
03. oktober 2004 - 09:50 #3
hej Lars
Det var dog et skrækkeligt sprogbrug (altså karmabegrundelsen), så jeg har været så "fræk" at anmelde karmatildelingen.
Avatar billede hcma Novice
03. oktober 2004 - 09:56 #4
så også lige at du har modtaget bundkarrakter fordi du ikke ville have point *GH*
Så er der vist nok mange som burde have fået samme tildeling af vedkomne person(age), og det er der, så vidt jeg kan se, ikke. Det kan man da kalde inkonsekvens
God søndag (og nyd vejret så længe der er solskin og ikke regner)
Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 10:59 #5
Tak for indlæg gutter :-)

ebe> vi er 100% enig..

Kan kun sige jeg glæder mig totalt til den nye eksperten aka http://www.uniteit.dk/ kommer igang. For jeg vil ikke bruge min viden/tid på at suppotere E's brugere mere -når det eneste man får tilbage er brok og ynk fra små fjolser uden vedhæng.

Ved diverse coadmins ikke kan gøre mere end vi kan - man FATTER ikke de vil "arbejde" for dette site mere.

Håber alle seriøse folk flytter med vi andre til uniteit og dropper denne side
Avatar billede norbert Nybegynder
03. oktober 2004 - 11:05 #6
Det er stort set de samme tøsedrenge, som én gang har givet dig karma, de rykker den bare op øverst, så det ser ud som om det er en ny karma. Dem skal du sgu ikke tage dig af. Og jeg glæder mig også til det nye forum, hvor der bliver kompetente folk, som kommer til at styre det - forhåbentlig med hård hånd.
http://www.uniteit.dk/ kommer til at styre for vildt:-)
Norbert :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 11:08 #7
Ved det er de samme nobert - men vil ikke finde mig i den chikane fra de tumper mere!

Det er ikke rimligt vi skal finde os i denne omtale fra andre - uden tiltag fra "ledelsen"
Avatar billede norbert Nybegynder
03. oktober 2004 - 11:14 #8
De har jo temmelig længe vist en ligegyldighed - kapitalen har sejret. Valgsprog: hellere 10 useriøse brugere end en seriøs bruger.
Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 11:21 #9
Du rammer 100% hovedet på sømmet der! :-)

Vi har jo flere gange konstanteret vi har en ledelses der flot og elegant skider på os og ikke bruger 2min på os brugere.

Kan kun håbe folk skifter til det nye sitet. Efter hvad jeg høre fra folk er det en meget stor flok kompetente brugere der smutter så snart det er oppe
Avatar billede norbert Nybegynder
03. oktober 2004 - 11:23 #10
Hvis vi er heldige så får vi det som "julegave" - de er jo temmelig langt fremme :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 11:26 #11
Ja sitet ser kanon ud og vi slipper for store point tal og karma systemet :-)

Super de tog mod til sig og tog opgaven til sig.

Vil støtte det så meget som min viden kan tilbringe.
Avatar billede norbert Nybegynder
03. oktober 2004 - 11:29 #12
Uden opbakning ville det nok også være umuligt. Og det kan vi så takke eksperten for, de har jo nærmest tvunget os til at bakke op om sitet. :-)
Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2004 - 12:05 #13
har sat mig selv på mailinglisten til uniteit.dk  :)
Avatar billede norbert Nybegynder
03. oktober 2004 - 12:10 #14
http://forum.uniteit.dk/index.php
Du kan gå ind her og se, hvordan sitet ser ud :-)
Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2004 - 12:21 #15
det ser jo flot ud, har tilmeldt mig!
Avatar billede fromsej Praktikant
03. oktober 2004 - 12:34 #16
At karmasystemet er en falliterklæring i sin nuværende form, herom ingen tvivl.
Det syntes at være en god idé, desværre gør anonymiteten det muligt for de små ynkelige præpupertetsunger at svine seriøse brugere til, ustraffet.
Det er der blevet skrevet side op og side ned om, uden det har ændret en tøddel, så det har jeg opgivet at gøre mere ved.
Nu glæder jeg mig over de positive karmaer jeg får, og siger FU til de negative uden navn og kommentar, de har lært ikke at lægge kommentarer da jeg begyndte at slå igen, ved at oprette tråde hvor de blev udstillet i al deres naragtighed og fik svar på tiltale, det er ikke sikkert det var derfor det stoppede, men gud hvor jeg morede mig.*G*
Jeg har også tilmeldt mig på uniteit, mest for at følge med i hvordan det bliver, tiden bliver nok ikke til at være ret aktiv der, men idéen fortjener opbakning.
Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 13:47 #17
Gør reklame for andre websider. Starter ligegyldig ævl og kævl. Sviner admin til. Opfordrer folk til at boykotte e. Vræler stadig op om karma. Osv osv osv. Hvad kan vi bruge dig til?

nyeste i rækken *GH* foregangsmanden kender jeg dog
Avatar billede fromsej Praktikant
03. oktober 2004 - 13:54 #18
Hvilket nok en gang beviser at folk ikke har boller til at stå ved deres udtalelser, og som sådan er den lyd en ko afgiver fra modsatte ende af hvor græsset kommer ind meget mere værdifuld.
Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 13:56 #19
Yep og brugeren må have mere vand i hovedet end en vandmand :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 13:57 #20
Lider af seriøst forfølgelsesvanvid, og vil ikke blive savnet her på E. Stor tommel ned for ham, men stor tommel op for at han omsider har indset at han er uønsket her.

endnu en - jubiiii jeg får karma
Avatar billede fromsej Praktikant
03. oktober 2004 - 13:59 #21
Den karma må være tildelt af en med TI tommelfingre.*G*
Avatar billede fromsej Praktikant
03. oktober 2004 - 14:00 #22
Eller TYVE hvis han tager skoene af.*GMH*
Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 14:04 #23
*GH*
Avatar billede dmcn Praktikant
03. oktober 2004 - 14:23 #24
Med det nye coadminsystem, får vi adgang til at se hvem der har lagt karmaer, der overtræder regelsættet, og dermed straffe dem der står bag. Dette skulle gerne rydde godt og grundigt op i dem, der finder det underholdende at benytte karmasystemet til at udtrykke deres følelser uden omsvøb.
Umiddelbart bliver der ikke ændret ved muligheden for at give tomme karmabeskeder, men emnet bliver uden tvivl taget op til næste coadminmøde (i november), og så må vi se hvad der sker. :)
Avatar billede norbert Nybegynder
03. oktober 2004 - 14:25 #25
Det lyder som et stort skridt fremad :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 14:28 #26
Godt tiltag n0rmality! :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
03. oktober 2004 - 14:30 #27
n0rmality>>Det lyder rigtig godt, det har vi bedt om siden Karma blev indført.
Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 14:42 #28
Mon ikke mange får røde øre når I kan se tildelinger *GH*
Avatar billede norbert Nybegynder
03. oktober 2004 - 14:49 #29
Så mangler vi bare at få fjernet anonymiteten fuldstændig, så vi andre også kan se, hvem det er, der misbruger karmasystemet.
Avatar billede arlet Juniormester
03. oktober 2004 - 14:58 #30
n0rmality -> ""Med det nye coadminsystem""

Hvornår kommer det?? i morgen ju-huuuu

Eller er det kun på tale, så det er oppe at køre om 1 års tid:-(
Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 15:08 #31
Bare ikke det ryger på en ny todoliste *GH*
Avatar billede dmcn Praktikant
03. oktober 2004 - 15:17 #32
Det er under udvikling, og skulle gerne gå live "snart". ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 15:23 #33
Toppen ville jo være alle kunne se folks svinerier :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
03. oktober 2004 - 15:29 #34
Det er diskuteret tidligere, og det kommer de ikke til. ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. oktober 2004 - 08:14 #35
forstår bare ikke hvorfor sådan nogle ting holdes "skjult" for os andre. Nu ved jeg intet om hvornår det er blevet besluttet n0rmality, men burde det ikke ligge et sted så alle var klar over der var et nyt system på vej. Jeg vil mene jeg er tilmeldt de nyhedsbreve man nu kan være tilmeldt samt, læst det fleste indlæg herinde. men har intet rigtig set om det nye system. Kan det passe?
Avatar billede dmcn Praktikant
04. oktober 2004 - 12:07 #36
Det nye system får kun konsekvens for coadmins, I andre vil formentlig ikke engang bemærke at det dukker op, udover at folk straffes, hvis de overtræder reglerne for karmatildelinger.
Jeg skal dog nok skubbe på for at få en e-nyt ud, når systemet går live, med besked om hvad vi nu får mulighed for. :)
Avatar billede freehelp Praktikant
04. oktober 2004 - 12:42 #37
E-nyt??? hvad er det :D

Der hvor admin smider spotane indlæg eller?
Avatar billede dmcn Praktikant
04. oktober 2004 - 12:57 #38
Avatar billede freehelp Praktikant
04. oktober 2004 - 13:01 #39
Det var ironisk :-)

E-nyt er jo ikke det hurtigeste til at blive opdateret
Avatar billede freehelp Praktikant
04. oktober 2004 - 18:27 #40
Sjovt nok.... jeg har mistænkt el_barto for at smide uunderskrevet karma til mig i form af denne:

Beskylder de forkerte for karmatildelinger. Gør reklame for andre websider uden relevans for spørgsmål. Starter ligegyldig ævl og kævl. Sviner admin til. Opfordrer folk til at boykotte e. Vræler stadig op hver gang karma ikke er 100% positiv. Osv osv osv. Hvad kan vi bruge dig til?

Så læser jeg hans egen karma og finder denne:

Da du har fået en negativ karma-tildeling fra lrd/ird/freehelp, pga en karma-tildeling, jeg har givet freehelp, må du jo hellere få lidt, som trækker i den rigtige retning. (Hvorfor bruge så meget energi på at opdatere sin karma-tildeling, for at den skal ligge øverst? Nå men jeg leger med.)

Kunne da være en sjov en for coérne at tjekke når de får muligheden for at se hvem der chikanere os brugere!
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 18:30 #41
Man kan undre sig over, hvorfor han er så bange for at underskrive sig. Han er vel bange for at blive udnævnt officielt som tøsedreng :-). Men så ville HANS problem jo være løst.
Avatar billede freehelp Praktikant
04. oktober 2004 - 18:58 #42
update fra tøsedrengen:

Beskylder de forkerte for karmatildelinger. Gør reklame for andre websider uden relevans for spørgsmål. Starter ligegyldig ævl og kævl. Sviner admin til. Opfordrer folk til at boykotte e. Vræler stadig op hver gang karma ikke er 100% positiv. Osv osv osv. Hvad kan vi bruge dig til? PS: Det generer mig ikke at coadmins, kan se hvem jeg er.

utroligt så modige folk er når de kan gennem sig *GH*

KYLLING
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 19:26 #43
Jeg kan se, at et af mine (mere vittige) indlæg er blevet fjernet, dvs. at coadmin har fået ihvertfald én funktion tilbage, nemlig at kunne fjerne enkelte indlæg. Men for en god ordens skyld vil jeg sige, at det ikke generer mig, da indlægget naturligvis kun skulle tages ironisk og ikke personligt, selv om det måske kunne forstås sådan - og det beklager jeg naturligvis :-)
Norbert :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
04. oktober 2004 - 19:28 #44
norbert : Jeg tvivler på dit indlæg er blevet fjernet af coadmins - den funktion har vi ikke fået adgang til endnu.
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 19:30 #45
OK - så er det måske admin selv, der har fjernet det - men jeg håber da, at I får den funktion tilbage.
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 20:14 #46
UPS - jeg har taget fejl af denne og en anden tråd - beklager
Norbert (med røde ører)
Avatar billede kenp Novice
04. oktober 2004 - 20:37 #47
*G* hvilket indlæg og hvilken tråd er det i norbert ;)
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 20:42 #48
En anden tråd, der også omhandler karma :-)
http://www.eksperten.dk/spm/546624
Avatar billede freehelp Praktikant
08. oktober 2004 - 09:42 #49
Herligt med daglig update fra det bette skind *GH*

Beskylder de forkerte for karmatildelinger. Gør reklame for andre websider uden relevans for spørgsmål. Starter ligegyldig ævl og kævl. Sviner admin til. Opfordrer folk til at boykotte e. Vræler stadig op hver gang karma ikke er 100% positiv. Osv osv osv. Hvad kan vi bruge dig til? PS: Det generer mig ikke at coadmins, kan se hvem jeg er. >>Læs budskabet i stedet på at spekulere på hvem der har skrevet det. Hvis i altså tør.<<

Mon ikke coérne tager affære når de for den nye mulighed. Evt giver os navnet på brugeren - for så havde jeg en idé om hvordan jeg selv tager affære :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
08. oktober 2004 - 23:47 #50
Coadmins har allerede en mulighed, tjekke om det tumpeindlæg kommer ind, og så bare slette det hver gang, til sidst bliver båthovedet vel træt af legen!
Avatar billede freehelp Praktikant
09. oktober 2004 - 09:45 #51
Bliver en høne træt af at gokke? *G*

næ min ven - bliver folks indlæg slettet - finder de bare andre måder at formulere det på.

Men nu må vi se hvordanco'ernes nye tool virker. Synes det er et skridt i den rigtige retning - men navn på karma ville sætte mere stop for diverse chikanerier er jeg sikker på