Avatar billede tobber1 Nybegynder
02. oktober 2004 - 13:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sis810LR bios update

Hvis jeg har et bundkort som jeg vil have opdateret hvor inder jeg den nye Bios det er et SIS810LR bundkort med et 730 øhm chipset.. Grunden til at jeg vil have den opdateret er at det skal køre med et geforce 4200ti frakort men lige nu går det i fisk....
Avatar billede halifax Nybegynder
02. oktober 2004 - 15:15 #1
Er du sikker på det bundkort navn?
Hent lige Everest Home Edition, freeware, som kan give oplysning om hardware i din pc.
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1

Det skulle kunne fortælle navn på dit bundkort, chipset, cpu osv. osv.  Måske der er et direkte link til bundkort producent, hvor du kan hente bios update.
Ellers skriv bundkortmærke, navn og modelnr. ind her.
Avatar billede tobber1 Nybegynder
02. oktober 2004 - 16:03 #2
jeg er "Næsten sikker jeg har kørt den som du sagde men jeg melder tlbage i morgen har ikke tid idag
"
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. oktober 2004 - 00:40 #3
Det er næsten helt sikkert et 810MLR idet brugeren har et andet spørgsmål her på ang drivere til et grafikkort til et sådant.

http://www.lejabeach.com/M810/M810.htm

Det er ikke til at åbne pcchips's webside, ellers ville jeg have fundet den der.
Avatar billede halifax Nybegynder
03. oktober 2004 - 04:07 #4
Her er BIOS til PC Chips M810LR - under Socket A Mainboard ca. på nederste fjerdedel af siden
http://www.pcchipsusa.com/support-pcchips-bios.asp

NB Vær opmærksom på ver. nr. af AMI BIOS. Se evt. på skærmen under boot hvilken version du har. Eller brug Everest Home Edition, som jeg tidl. har foreslået, for at se nøjagtige oplysninger, så du kan hente den rigtige BIOS. En forkert ver. kan ødelægge din pc.

Hvis der ikke er en nyere version end den du kører med nu, er der ingen grund til at opgradere. Det er s'følglig på eget ansvar.  :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. oktober 2004 - 16:08 #5
Fik du løst problemet ?