Avatar billede tobber1 Nybegynder
02. oktober 2004 - 13:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

geforce4-4200ti på et m810 chipset fra pcchip

jeg har et 4200ti grafikkort jeg gerne vil have til at køre på et m810 series bunkort med et 730 øøh chipset men med den medfølgende driver kører farverne ad h til og hvis den nyeste driver instaleres kan den ikke komme forbi stedet hvor du taster koden i xp... så låser den og slukker for skærmen. Med et gammet gf 400mx kort virker alt fint dog med 2xagp er ikke sikker på at det kan mere. I følge bundkortet kan det køre 4 x AGP og kortet kan 1,4,8 xAGP Kan det være bios der er for gammel og hvor finder jeg en ny ???? det er en
AMD K7 1200 med et SIS M810LR Bundkort med et 730 øhh chipset
668mb ram og det var onboad alt muligt andet.
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
02. oktober 2004 - 13:47 #1
Har du prøvet at hente den seneste driver fra www.nvidia.com
Avatar billede tobber1 Nybegynder
02. oktober 2004 - 14:16 #2
Det har jeg prøvet og det gør det værrer så kommer jeg ikke forbi log in ved xp
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. oktober 2004 - 00:12 #3
Bundkortet er magen til et ECS K7SEM og du skulle kunne bruger driverne fra ECS site.
Det er ret umuligt at få forbindelse til noget som helst på pcchips's webside.
http://www.ecsusa.com/downloads/drivers_k7s.html

AGP driver:
http://www.ecsusa.com/downloads/driver/vga/agp110xp.zip

vga driver:
http://www.ecsusa.com/downloads/driver/vga/630730xp208.zip
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. oktober 2004 - 00:14 #4
Hov, glem vga-driveren og installer kun AGP driveren. Først når den er installeret kan du slukke pc'en og sætte dit ti4200 kort i og installere Nvidia driveren igen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. oktober 2004 - 16:09 #5
Jeg lægger et svar hvis du kunne bruge mit info til noget ..