Avatar billede oprah Nybegynder
02. oktober 2004 - 10:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fordelen ved at blive pro-medlem

Hej
Vil høre, om man får ekstra point, ved at blive pro-medlem?
Kan man så derefter oprette alle de spørgsmål man vil?
Tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2004 - 10:46 #1
Nej, point er de samme som alm. bruger.
Du får fordelen ved f.eks. at kunne slå reklamer fra og se kommentarer og spørgsmål i selve mailen du får fra eksperten. (det sidste er grunden til at jeg startede med at få pro i sin tid)
Avatar billede oprah Nybegynder
02. oktober 2004 - 12:24 #2
Tak du, send et svar og få tildelt pointen
Avatar billede espersen Novice
02. oktober 2004 - 12:48 #3
enig med stigers : men som Pro betaler du kun ½ pris for artikler - dvs 2½ istedet for 5...
Avatar billede arne_v Ekspert
02. oktober 2004 - 20:47 #4
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2004 - 22:32 #5
Der er forresten en uskrevet regel om at spørgsmål om eksperten er gratis, så læg selv et svar og accepter det.

Og det er netop også muligheden for at få selve teksten af kommentarer og spørgsmål sendt pr. mail, der er min favorit-feature som pro.
Avatar billede exp Juniormester
03. oktober 2004 - 16:17 #6
Min personlige PRO-favoritfeature er linket i mailen der henviser direkte til det konkrete indlæg :-)
Avatar billede espersen Novice
03. oktober 2004 - 16:22 #7
jeps; se bort fra mit svar! - tag den som en kommentar
Avatar billede espersen Novice
27. december 2004 - 23:05 #8
spørgsmål om eksperten er gratis, så læg selv et svar og accepter det - så du kan lukke denne tråd !