Avatar billede anjamia Nybegynder
02. oktober 2004 - 09:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Brændning fejler

jeg har en dvd familie film som jeg har fået over på en dvd skive... nu skal jeg så have kopieret denne kopi til min familie... den bliver brændt perfekt i nero men den vil ikke afspilles på min dvd i stuen... hvad gør jeg galt?
Avatar billede norbert Nybegynder
02. oktober 2004 - 09:16 #1
Hvad hedder de filer, du har brændt over? Er det vob-filer eller avi?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2004 - 10:59 #2
"jeg har en dvd familie film som jeg har fået over på en dvd skive..."
lyder mystisk det der...
Avatar billede anjamia Nybegynder
02. oktober 2004 - 15:43 #3
ja det er vob filer....
Avatar billede anjamia Nybegynder
02. oktober 2004 - 15:43 #4
hvad lyder der mystisk i det?????
Avatar billede norbert Nybegynder
02. oktober 2004 - 15:48 #5
Hvis du kopierer audio- og video-mappen over på din harddisk og brænder den som dvd-video i Nero, burde det virke, hvis altså din originale dvd-kopi virker.
Du kan se her på denne guide, hvordan den skal brændes.
http://www.digitalempire.dk/edit/dvdnero.shtml
Avatar billede anjamia Nybegynder
02. oktober 2004 - 16:26 #6
ok.... jeg prøver lige... men jeg mener jeg har prøvet det.... hvis det virker ¨å er der point til dig :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
02. oktober 2004 - 16:31 #7
Hvis det er, som du siger, en hjemmelavet dvd, der skal kopieres, skulle det kunne lade sig gøre på den måde. Der er jo hverken koder eller noget, og størrelsen skulle også være god nok. Så hvis din kopi er i orden, vil kopien af kopien også være i orden. Men brug kvalitetsskiver, og ikke, efter min mening, de dårlige princo-skiver.
Avatar billede anjamia Nybegynder
02. oktober 2004 - 17:14 #8
det virker... tak for det :-) så er det lige hvordan giver jeg dig point..?
Avatar billede norbert Nybegynder
02. oktober 2004 - 17:15 #9
Jeg lægger et svar, og du accepterer :-)
Avatar billede anjamia Nybegynder
02. oktober 2004 - 17:31 #10
ok....
Avatar billede norbert Nybegynder
02. oktober 2004 - 17:32 #11
Takker :-)
Norbert :-)