Avatar billede lun Nybegynder
02. oktober 2004 - 08:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er den ulovlige side væk?

Jeg har fået en tekst fra min hjemmeside stjålet. Så blev den fjernet, efter min henvendelse, men snart var den på igen. Nu kommer der en underlig fejl, når jeg vil se om siden er der igen.
Du har ikke rettigheder til at se denne side
Du har ikke tilladelse til at se denne side med den angivne legitimationbeskrivelse.

--------------------------------------------------------------------------------

Hvis du tror, at du skal kunne se denne side, skal du prøve at kontakte webstedet via en e-mail-adresse, der kan være vist på www.*******dk

HTTP-fejl 403 - Forbudt

*******************************

Betyder det at siden er der, men at JEG ikke kan se den?

Kan nogen af jer brugere se noget på siden, eller hvad kan grunden være til at sætte sådan en meddlelse på?

Den stjålne side lå på linket http://www.kaninernesverden.dk/salgssiden/nogetomavl.html

Og originalen ligger på http://www.kaninbjerget.dk/indhold/kaninunger.htm

Gode og oplysende svar får pointene-
Avatar billede wickedd Juniormester
02. oktober 2004 - 08:39 #1
Sådan her ser det ud på en Apache server: http://ip2.users.whitehat.dk/tester
Linket du har givet, er højst sandsynlig fra en dansk kørende windows server.

Det betyder bare, at linket ikke ekistere mere - Så den er væk
Avatar billede lun Nybegynder
10. oktober 2004 - 16:27 #2
vil du ikke have points for det svar?
Avatar billede wickedd Juniormester
11. oktober 2004 - 11:04 #3
Nej dem beholder du bare :)
Avatar billede lun Nybegynder
11. oktober 2004 - 12:28 #4
ok, tak for hjælpen