Avatar billede fuglen Nybegynder
01. oktober 2004 - 17:18 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Opdel pdf-dokument i x antal sider

Hej.

Jeg har et pdf-dokument på 5 sider.
Kan jeg med Acrobat 6.0 opdele dokumentet, så jeg får 5 filer med hver én side?
Avatar billede spe Nybegynder
01. oktober 2004 - 17:28 #1
Ja
Avatar billede fuglen Nybegynder
01. oktober 2004 - 17:30 #2
Haha... got me :)

Hvordan ?
Avatar billede spe Nybegynder
01. oktober 2004 - 17:30 #3
Undskyld var bare fristende at svare så kort :-)
Åben din pdf
lav et nyt dokument og træk en side over i dette dokument, slet den tomme side og gem. O.s.v
Alternativt åben din pdf på de fem sider, slet de 4 og gem med et nyt navn,
Åben din 5-siders pdf og slet 4 sider så du har en anden side tilbage og gem o.s.v
Avatar billede fuglen Nybegynder
01. oktober 2004 - 17:33 #4
Ok... tak.
-havde bare lidt håbet på at der fandtes en eller anden split-funktion.
Jeg har nemlig ialt 15 dokumenter, hvor nogen af dem er på 22 sider, som skal opdeles :(
Avatar billede spe Nybegynder
01. oktober 2004 - 17:40 #5
Der er flere gode muligheder den anden vej rundt med at sammle mange enkeltsides pdf-er til en pdf men ikke den modsatte vej.
Avatar billede Spotgun Seniormester
01. oktober 2004 - 18:06 #6