Avatar billede westman Nybegynder
30. september 2004 - 20:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

2 spalter - Word driller.

Jeg skal til at lave en stil som en avis artikel, men Word driller lidt. Når jeg trykker "2 spalter", så kommer det til at fylde 15 sider i stedet for en, fordi det gør sådan her:

h
e
j

k
a
g
e

- f.eks.

Nogle der kender svaret på problemet?
På forhånd tak.
30. september 2004 - 20:36 #1
Prøv at vælge spalter på følgende måde:

Formater->Spalter
Klik på knappen To
indstil bredden for de 2 spalter

Bliver det ved med at drille kan jeg forslå, at du opretter et nyt tomt dokument, indstiller det med 2 spalter, og herefter kopierer/indsætter indholdet af dit nuværende dokument.

Du skal også lige sikre dig, at du ikke har elementer i dokumentet, der fylder mere end spaltens bredde.
Avatar billede westman Nybegynder
30. september 2004 - 20:42 #2
Det virker ikke. Når jeg laver spalter inden jeg paster det ind, så bliver der slet ikke lavet spalter. Det bliver bare pastet ind som normal tekst.
30. september 2004 - 20:52 #3
Kan du sende dokumentet?
Avatar billede westman Nybegynder
30. september 2004 - 20:59 #4
Har du msn?
30. september 2004 - 20:59 #5
nej men du kan sende til ejje-snabela-sisimiut.gl
Avatar billede westman Nybegynder
30. september 2004 - 21:09 #6
har du ikke skrevet e-mailen forkert?
Avatar billede westman Nybegynder
30. september 2004 - 21:09 #7
nåå, sorry.
30. september 2004 - 21:13 #8
Dokumentet returneret.

Der var en generel højreindrykning på 10 cm i alle afsnit, der forårsagede problemet.
Avatar billede westman Nybegynder
30. september 2004 - 21:17 #9
Tak!