Avatar billede pansrega Nybegynder
30. september 2004 - 10:16 Der er 3 kommentarer

HijackThis Logfile

Hej.

Min pc kører ufatteligt langsomt og nogle programmer (eks. Outlook) åbner blot og går derefter umiddlelbart over i tilstanden "svarer ikke".

Er der en flink fyr m/ k der vil tjekke min logfil?

På forhånd tak for hjælpen.

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows 98 SE (Win9x 4.10.2222A)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SPOOL32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYSTEM\MOSEARCH\BIN\MOSEARCH.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\MICROSOFT SHARED\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCSETMGR.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCEVTMGR.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PSTORES.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PELMICED.EXE
C:\CFGSAFE\AUTOCHK.EXE
C:\IBMTOOLS\APTEZBTN\APTEZBP.EXE
C:\WINDOWS\MIXER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\WINDOWS\TPPALDR.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\QTTASK.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYMANTEC SHARED\CCAPP.EXE
C:\IBMTOOLS\APTEZBTN\RAKUSB.EXE
C:\WINDOWS\TPPSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\CTFMON.EXE
C:\PROGRAMMER\WINZIP\WZQKPICK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\SYSTEM\MOSEARCH\BIN\MOSDMN.EXE
C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\TEMPORARY INTERNET FILES\CONTENT.IE5\XWWNLH49\HIJACKTHIS[1].EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.msn.dk/Default.asp?Ath=f
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - c:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - c:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Skan registreringsdatabase] c:\windows\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [Job-oversigt] c:\windows\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [TCASUTIEXE] TCAUDIAG.EXE -off
O4 - HKLM\..\Run: [Mouse Suite 98 Daemon] PELMICED.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ConfigSafe] C:\CFGSAFE\AUTOCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ZIBMACC] c:\windows\rundll.exe setupx.dll,InstallHinfSection DefaultInstall 128 C:\WINDOWS\INF\ZIBMACC.INF
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [AEZBProc] c:\ibmtools\aptezbtn\aptezbp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [TPP Auto Loader] C:\WINDOWS\TPPALDR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\WINDOWS\SYSTEM\QTTASK.EXE" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [Planlægningsagent] c:\windows\SYSTEM\mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [MOSearch] c:\PROGRA~1\FÆLLES~1\SYSTEM\MOSEARCH\BIN\MOSEARCH.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [MDM7] "C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\MICROSOFT SHARED\VS7DEBUG\MDM.EXE"
O4 - HKLM\..\RunServices: [ScriptBlocking] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Script Blocking\SBServ.exe" -reg
O4 - HKLM\..\RunServices: [ccSetMgr] "c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [ccEvtMgr] "c:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] ctfmon.exe
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\PROGRA~1\WINZIP\wzqkpick.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://c:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/ansi/iuctl.CAB?37785.2909953704
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {F5D98C43-DB16-11CF-8ECA-0000C0FD59C7} (ActiveCGM Control) - http://kort.plf.dk/ikast/acgm/acgm.cab
O16 - DPF: {8EC18CE2-D7B4-11D2-88C8-006008A717FD} (NCSView Class) - http://130.228.229.67/ecwplugins/ncs.cab
O16 - DPF: {3BFFE033-BF43-11D5-A271-00A024A51325} (iNotes6 Class) - http://mail2.cvuvita.dk/iNotes6.cab
Avatar billede resist Nybegynder
30. september 2004 - 15:30 #1
Download denne engangsscanner: http://www.mwti.net/download/tools/mwav.exe

Genstart i fejlsikret tilstand (F8 i opstart). Tag en scanning med mwav.exe – aktiver så den scanner mest muligt (alle filer og mapper m.m.).

Når scanneren er færdig, genstarter du normalt og kopierer en ny log fra HijackThis herind.
Brug venligst denne nyere version af HijackThis: http://danborg.org/spy/HJT/hijackthis.exe - tak.
Avatar billede pansrega Nybegynder
15. december 2004 - 07:36 #2
tak
Avatar billede resist Nybegynder
15. december 2004 - 15:41 #3
Hjalp scanneren?