Avatar billede volcanodk Nybegynder
29. september 2004 - 20:46 Der er 20 kommentarer

Tv kort hvor man kan se TV fra internettet i stedet for antenner

Hej er der nogen der ved om man kan få TV kort så man kan se TV programmer gennem internettet i stedet for at man skal sætte antenner bag i for det vil være en lettelse for mig
Avatar billede webdesigner Praktikant
29. september 2004 - 20:57 #1
download winamp det kan du se online tv
Avatar billede bleze Nybegynder
01. oktober 2004 - 01:02 #2
du kan ikke se tv som det du får ind via antennestikket via internettet. du kan stream små ting rundt omkring men ikke i nær samme kvalitet eller noget
Avatar billede Karalumpas Praktikant
01. oktober 2004 - 01:08 #3
TV2 har nettv med et større udvalg af programmer. De har også live tv men det er jo altså "kun" nyheder og dags dato osv. men et ganske pænt udvalg. www.tv2.dk nettv i toppen. :-)
Avatar billede webdesigner Praktikant
01. oktober 2004 - 11:08 #4
Bleze det er noget Pjat steamet kan saktens være sammen kvalitet som tv og enda bedre...
Avatar billede webdesigner Praktikant
01. oktober 2004 - 11:10 #5
om det så er flyden er et spørsmål og hastigheden på forbindelse
Avatar billede bleze Nybegynder
02. oktober 2004 - 11:39 #6
webdesigner: "kan være" er ikke det samme som "er". Jeg snakker om hvordan det er nu og ikke om hvordan det bliver...
Avatar billede webdesigner Praktikant
02. oktober 2004 - 13:16 #7
Bleze. det er ikke nogen fremtids vision jeg ser tv i en kvalitet på højde med tv... steamet over nettet.
det er på min skole godt nok men det køøre uden problemer da bufferen altid er fuld
Avatar billede bleze Nybegynder
03. oktober 2004 - 22:24 #8
jamen så må du da gerne dele en url
Avatar billede bleze Nybegynder
04. oktober 2004 - 18:02 #10
filen indeholder:

[playlist]
<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable:  ad in <b>/usr/local/apache/htdocs/sbin/tunein-station.phtml</b> on line <b>48</b><br />
numberofentries=0
Version=2
Avatar billede webdesigner Praktikant
04. oktober 2004 - 19:20 #11
du smider url'en in i winamp for at se den..
Avatar billede bleze Nybegynder
05. oktober 2004 - 00:13 #12
Virker stadig ikke hvilket vel ikke er underligt når man ser hvad filen indehoder?
Avatar billede webdesigner Praktikant
05. oktober 2004 - 06:23 #13
det er en henvisning så jeg fatter det ikke...
Avatar billede bleze Nybegynder
05. oktober 2004 - 09:37 #14
Jeg kiggede dog på en masse andre streams i Winamp, og kunne ikke finde nogen i 800x600 uden pixelering. De bedste havde en bitrate på 400 kbps hvilket er meget lavt

Selv www.apple.com/trailers i highquality lider af pixelering når de bliver vist i fuldskærm på mit sony wega trinitron 32" widescreen tv
Avatar billede webdesigner Praktikant
05. oktober 2004 - 17:04 #15
bleze Tv er ikke i 800*600
Avatar billede bleze Nybegynder
05. oktober 2004 - 18:23 #16
du vil mene tv er i hvad?

et pal tv signal har 625 linier, det tætteste du kommer er derfor 800x600 når vi snakker computere
Avatar billede webdesigner Praktikant
05. oktober 2004 - 23:14 #17
TV includes two formats referred to as standard definition TV, and with resolution just a little better than NTSC. They have 640 x 480 and 704 x 480 pixels respectively.
Avatar billede bleze Nybegynder
05. oktober 2004 - 23:42 #18
NTSC er tv formatet der bruges i USA og ikke i Danmark. NTSC er et dårligere format end PAL på flere områder
Avatar billede webdesigner Praktikant
06. oktober 2004 - 11:02 #19
jeg mener dog stadig ikke at PAL er 800*600 hvis vi tager det i Pixel...
Avatar billede webdesigner Praktikant
06. oktober 2004 - 11:03 #20
PAL Square Pix (resolution 768 x 576)