Avatar billede cawes Nybegynder
29. september 2004 - 10:04 Der er 1 kommentar

Ikke hukommelse nok til at starte Word.

Ser på en PC for en ven.

CPU er en DURON, der er  128 RAM, og den kører ME (han VIL ikke skifte!!).

Problemet er at når han vil starte WORD, kommer ovenstående fejlmeddelelse. Han bruger Word 2000 og Works.

Når jeg starter Word får jeg også at vide, at programmet har "forårsaget en ...generel fejl i USER.exe."

Hva dælen er der galt, og hvad kan jeg gøre for at komme videre? Jeg vil jo helst ikke skulle ud i at formatere HD etc.

Hilsen
Carsten

Har prøvet: Antivirus
Avatar billede hottadpole Nybegynder
29. september 2004 - 20:13 #1
Når der bruges M(illion) E(rrors) er det uomgængeligt nødvendigt at få besøgt Windows Update, da det er det sygeste operativsystem fra Bill siden Dos 4. Den fejl du får er sandsynligvis ikke hardware relateret, men derimod en af de ting ME er berygtet for.