Avatar billede krogsa Nybegynder
29. september 2004 - 08:53 Der er 5 kommentarer

Boot CD

Jer er ed at lave en backup af min WinXP cd.... Og jeg har så lavet en iso fil fra min cd... Men i programmet UltraISO står der noget om man skal vælge sin bootfil.. jeg har prøvet at vælge setup.exe men den vil ikke accpteres... og der er et menu punkt som der står "Indlæs bootfil" hvad er det for en fil?

MVH

Krogsa
Avatar billede kenp Novice
29. september 2004 - 08:56 #1
hvorfor lavede du ikke bare en direkte kopi af din skive!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. september 2004 - 09:02 #2
Avatar billede mc_goblen Praktikant
29. september 2004 - 09:08 #3
Du kan bruge ISOBuster til at "trække" din boot-informationer ud med fra den orginale XP-skive.
Avatar billede krogsa Nybegynder
29. september 2004 - 09:08 #4
kenp> har noget beskadigt filer på cden som skal erstattes....

Men nu prøvet jeg at lave en boot cd med autorun filen.. så når den genstarter godtager den boot fra cd-rom, men så står den også fast.... kan det ikke være noget med hvordan jeg har placert win filerne? måske forkert selvom jeg har erstattet dem i de pågældene mapper.. og det er samme xp version...

Men nogen der har en anden ide til hvorfor den stopper efter den har accpteret cd som bootable?
Avatar billede kenp Novice
29. september 2004 - 09:24 #5
følg den guide fra majsmarken den virker glimrende, så får du også en med nyeste servicepack på.