Avatar billede firstchoice Nybegynder
28. september 2004 - 17:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Svare på en windows dialogbox i en makro

Jeg har en makro der kopierer nogle data fra et projekt til et andet. Jeg lukker på et tidspunkt det ene ark, og der popper så en meddelelse om, at der er en stor mængde data på klipbordet, og spørger om jeg vil gemme disse.
Denn popup vil jeg gerne svare på i makroen eller helt undgå.
Er der nogen der har et forslag
Avatar billede sjap Praktikant
28. september 2004 - 18:10 #1
Afslut makroen, der laver den store kopiering med

Range("A1").Copy

Så vil der stå så lidt i klipbordet, at du ikke vil blive spurgt.
Avatar billede sjap Praktikant
28. september 2004 - 18:13 #2
Ja, så faldt ejg lige over en kommando som måske er en mere korrekt måde at gøre det på. Den skal ligesom den ovenstående placeres efter du har foretaget kopieringen.

Application.CutCopyMode=False
Avatar billede firstchoice Nybegynder
28. september 2004 - 21:24 #3
Fin fin løsning der virker
Avatar billede sjap Praktikant
28. september 2004 - 22:00 #4
:0)