Avatar billede skaldpade Nybegynder
28. september 2004 - 16:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor laver man en boot§?

HEj... jeg skal bruge en boot til win 2000, fordi der er ikk boot på min win cd, og har win 2002 på min com, og nogen siger man kan lave en boot på sin computer, er der nogen der kan hjælpe!?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. september 2004 - 16:06 #1
Der skulle gerne være en folder på din windows200 cdrom hvor der står noget med bootdisk.
Herinde er der en fil der hedder makedisk. Kør den og den vil så lave et sæt disketter til dig som du kan bruge til at boote på.
Avatar billede skaldpade Nybegynder
28. september 2004 - 16:07 #2
Hva mener du med : "Der skulle gerne være en folder på din windows200 cdrom hvor der står noget med bootdisk." hvor finder jeg det... sry er lidt dum til computer
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. september 2004 - 16:13 #3
Har du en windows 2000 cdrom?
Der er en folder der hedder bootdisk.
Inde i den er der en fil der hedder makedisk.
Dobbeltklik på den og den laver et sæt bootbare disketter til dig.
Avatar billede skaldpade Nybegynder
28. september 2004 - 16:14 #4
ok vil prøve
Avatar billede skaldpade Nybegynder
28. september 2004 - 17:39 #5
Sådan en boot fylder jo 5 mb, findes der disketter med 5 mb!?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. september 2004 - 20:31 #6
Nej, den laver 4-6 disketter til dig. Ganske alm. 1,4 mb disketter.

Prøv nu blot at køre makedisk og se hvad der sker.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. oktober 2004 - 17:43 #7
Jeg lægger et svar hvis du kunne bruge mit info til noget ..