Avatar billede net-base.dk Nybegynder
28. september 2004 - 09:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

fejler på eksperten.dk

Hey er det kun mig der får denne lorte Alert "The documents contains no data." når jeg kommer ind på eksperten.dk og andre sider, men det er ikke alle sider den gør det på.

Er det muligt at slå det fra, har siddet og kigget i opsætningen, men kan ikke finde noget.

Er eller glad for der er kommet et ordentligt alternativ til IE.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
28. september 2004 - 09:50 #1
Skal måske lige siges at jeg bruger Firefox 1.0
Avatar billede hmortensen Nybegynder
28. september 2004 - 10:02 #2
Når jeg åbner med et link i nyt vindue, skal jeg opdatere siden for at få indhold med firefox.

Med IE, hvis vinduet er for lille, får jeg en javascript fejl
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
28. september 2004 - 10:07 #3
wired, syntes bare at det er pisse belastende at man skal have den fejl, og det er ikke bare okay at man skal trykke ok 1 gang, men man skal trykke op til flere gange før at den fatter man har set det,

Jeg forstår ik, at når man nu vil lave en browser der skal slå IE så gælder det vel om at informere folk om disse ting, og også sørge for at de kan slåes fra.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
28. september 2004 - 11:17 #4
Jeg har kun en enkelt fejl i firefox 1.0 pre her på exp, og det er at når jeg åbner et spørgsmål, så mangler teksten fra indlæg, så skal man lave en F5 for at teksten kommer frem.

Har en mistanke om det er flash/flashbanneret der er synderen.
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2004 - 14:37 #5
Jeg har aldrig oplevet den alert her på eksperten. Problemet med manglende tekst sker dog forholdsvis tit.

I stedet for en egentlig reload, er det nok at slå stylesheet fra, og derefter slå det til igen. I stedet for at gøre det selv, har jeg denne stump kode som et bogmærke i min toolbar:

java script:(function(){var i,x;for(i=0;x=document.styleSheets[i];++i)x.disabled=true;for(i=0;x=document.styleSheets[i];++i)x.disabled=false;})();
Avatar billede skovenborg Nybegynder
29. september 2004 - 23:55 #6
...man kan også zoome ind med Ctrl-+ og derefter zoome ud igen med enten Ctrl-- eller Ctrl+0. Problemmet opstår så vidt jeg har erfaret kun på eksperten, så det er sandsyneligvis ikke noget med browseren.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2004 - 00:05 #7
Tusind tak for tippet til skovenborg. Jeg kan så tilføje, at det virker også at holde Ctrl mens man ruller lidt med musehjulet. (og det er hurtigere for mig end at skulle finde bogmærket.)
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2004 - 00:07 #8
Og det skulle så absolut ikke have været et svar.

net-base.dk: Dette er egentlig et spørgsmål om selve Eksperten.dk, og den slags er ifølge en uskreven aftale gratis, så læg et svar selv, og accepter det. Du skal IKKE acceptere mit.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 08:54 #9
Nej det var ikke ment på og der var fejl på eksperten.dk men om der var en fejl i selve browseren, men det lyder som om det kun er mig der får denne fejl, så nu vil jeg prøve at installere det på en anden maskine og se hvad der så sker, og jeg stadig får denne fejl.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
12. oktober 2004 - 08:54 #10
Ved ikke hvorfor men har Firefox kørende på en anden maskine nu, og her virker det fint, kun det der med at man skal trykke F5 en gang i mellem for at få indholdet frem.

Lukker!