Avatar billede futurama Nybegynder
27. september 2004 - 16:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

køb af dvd brænder

Jeg vil købe en dvd brænder der skal kunne klare

cd-r og rw
dvd-r og rw
dvd+r og rw

vil gerne ha den i sort men er ikke nødventigt
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
27. september 2004 - 16:18 #1
Jeg kan anbefale NEC, jeg har dog den i std. hvid, men det skulle jo ikke gøre den store forskel :)

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=97682
Avatar billede anjamia Nybegynder
27. september 2004 - 16:18 #2
Zitech har nogle udmærket nogen... jeg har lige købt en dvd brænder som både kan tage + og - skiver desuden medfølger nero6... 400 kr koster den... den er ikke sort desværre...
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
27. september 2004 - 16:20 #3
Ellers kig på Plextor, det er også et mærke der ikke skuffer
Avatar billede futurama Nybegynder
27. september 2004 - 18:14 #4
anjamia> hvilken er det
mandrake666> kom med nogle bud :)
Avatar billede futurama Nybegynder
27. september 2004 - 18:16 #5
glæmte lige at den skulle kunne bænde dl også (som mandrake's kommentar)
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
28. september 2004 - 08:40 #6
Hvis du skal have dual-layer, så vil jeg anbefale NE ND 3500, den har 16X på almindelige DVD'ere i både + og - samt 4X i RW og på DL.
Det skal dog siges at udsigten til at DL skiver bliver billige P.T. har "lange" udsigter (min 6 måneder inden de begynder at falde i pris).

P.S. se mit tidligere link.
Avatar billede anjamia Nybegynder
28. september 2004 - 08:50 #7
den hedder NU Dual 8xdvd +-RW.... til 400 kr er den ganske udemærket :-)