Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
23. september 2004 - 16:51 Der er 5 kommentarer

Nyt program til covert af STR til SUP

Hey har brugt STR2SUP men til at lave subtitles med men det bliver tekst med sådan nogle bjælker. Kender i nogen andre programmer til at lave STR filer om til SUP filer uden at der kommer bjælker med?
Avatar billede stoffer82 Nybegynder
23. september 2004 - 17:56 #1
Vælger du ik selv om du vil have de bjælker på?
Tror man kan ændre det i settings - global
Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
23. september 2004 - 17:57 #2
ok hvad er det man skal ta fra?
Avatar billede miss-g Seniormester
24. september 2004 - 00:33 #3
Prøv time-adjuster.

Min version er på dansk, så det er fedt nok. Synes det er mere enkelt at bruge end STR2SUP: http://www.tucows.com/preview/226547.html
Avatar billede stoffer82 Nybegynder
24. september 2004 - 07:29 #4
Det er ik det der er problemet.
Kan prøve at se på det søndag. Hvis der ik er andre der har løst det ingen.
Men hvis du spørger inde på www.digitalempire.dk er jeg sikker på at phatlasse kan hjælpe.
Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
24. september 2004 - 13:59 #5
Hvilken format skal man så bruge ?