Avatar billede noodrem Nybegynder
22. september 2004 - 16:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Program til at skrive HTML/PHP koder i

Hej

Jeg er ved at være lidt træt af at skrive mine html, php og css tags i notesblok. Jeg har arbejdet lidt med c++ og brugt Dev-c++ til at skrive kode i. Findes der et lign. program til at kode html, php og css i?
Gerne et, som gør nogle af tagsene farvede, og selv indrykker når der er brug for det.
Avatar billede fennec Nybegynder
22. september 2004 - 16:18 #1
Der findes mange.
Selv bruger jeg HomeSite fra Macromedia.
Avatar billede roenving Novice
22. september 2004 - 16:19 #2
-- og af gratis danske er der Stone's WebWriter (www.webwriter.dk) og tsw (www.tsw.dk) ...
Avatar billede mat Nybegynder
22. september 2004 - 16:28 #3
Der er også html-kit som er et udemærket program: http://www.chami.com/html-kit/
Avatar billede tubber Juniormester
22. september 2004 - 16:38 #4
Jeg bruger UltraEdit32 - en trial kan hentes her http://www.ultraedit.com programmet koster 35 dollars.....

http://www.ultraedit.com/index.php?name=Content&pa=showpage&pid=40#wordfiles
Her kan du se alle de wordfiles der kan fåes til highligt kode.....

/Tubber
Avatar billede sqwer Nybegynder
22. september 2004 - 20:58 #5
Crimson Editor (http://www.crimsoneditor.com/) er også godt.
Avatar billede kim_bille Nybegynder
22. september 2004 - 21:30 #6
Jeg bruger PHPEdit, som er gratis i sin 0.8 version, men ellers møj dyrt
Avatar billede noodrem Nybegynder
23. september 2004 - 19:25 #7
Stødte på et program ved navn jEdit, det også rigtigt godt, så det bruger jeg foreløbigt.

Tak for svarene
Avatar billede noodrem Nybegynder
11. december 2004 - 22:33 #8
nogle der smider et svar?
Avatar billede tubber Juniormester
13. december 2004 - 02:23 #9
Kommer her :)

vil lige chekke jEdit ud :) kunne jo være det var lidt fancy.
Avatar billede wickedd Juniormester
13. december 2004 - 02:32 #10
Avatar billede kim_bille Nybegynder
13. december 2004 - 18:38 #11
Et svar

Ret interesse, hvilken en valgte du?