Avatar billede fez0 Nybegynder
21. september 2004 - 19:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

PayPal seriøs hjælp!

Jeg har flere PP konti rundt omkring og den ene har jeg oprettet under landet: CANADA (spørg mig ikke, hvorfor) - og i den har jeg "a whole bunch of money" i.

MEN jeg kan altså ikke overførre de penge til en anden PP konto, der er oprettet under landet DANMARK. FORDI at det overskrider "SEND MONEY LIMIT" - og for at slå den LIMIT fra, skal man adde en BANK ACCOUNT eller CREDIT CARD, hvilke jeg ikke har. (så skal jeg jo oprette en bank account i canada, som jeg jo ikke kan)

Jeg er på skideren, jeg ved det.
Jeg har prøvet alt! Upgradere account (har business account nu)
Prøvede og sende penge, vha. "e-bay item", "auction-item" osv.
osv osv.

Er der nogle der kan hjælpe mig?! ville blive utrolig glad!!!

Hvad hvis jeg får en ven til at tilføje en credit kort? Ville det hjælpe? Jeg tror det ikke, da der er noget med at PayPal tjekker navet på Credi Kortet og det navn PayPal kontoen er oprettet på. (det skal jo passe sammen, ikke?)

HJÆÆÆLP! :(
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2004 - 20:03 #1
ellers din ven med credit kort kan oprette en konto ... så kan du overfører pengene til din vens konto... eller spørge Paypal...
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2004 - 20:04 #2
jeg mener vist også at du kan få dem til at sende en cheque..
Avatar billede fez0 Nybegynder
21. september 2004 - 20:07 #3
Hvordan overførre til hans konto, når jeg har den skide SEND LIMIT?
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2004 - 21:23 #4
hvormeget er din sende limit på `?
Avatar billede fez0 Nybegynder
21. september 2004 - 22:25 #5
2-300 dollars
Avatar billede fez0 Nybegynder
21. september 2004 - 22:25 #6
jeg skal have sendt omkring 9-1000
Avatar billede kornfreak Nybegynder
22. september 2004 - 01:08 #7
Bare en tanke, kan du ik overføre i små bider af gangen? evt over nogen dage.
Avatar billede fez0 Nybegynder
22. september 2004 - 16:00 #8
kan lige prøve
Avatar billede fez0 Nybegynder
22. september 2004 - 16:02 #9
virker ikke - limit går ned
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2004 - 00:28 #10
det er klart.. limit går ned... men igen næste md. kommer den op på 300 dollars :/
Avatar billede fez0 Nybegynder
07. november 2004 - 11:54 #11
nej den gør ej, paypal sutter røv.